luvcatz

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av luvcatz - 30 oktober 2014 16:46

Imorse skrapade jag bilrutorna för första gången i höst. Två plus o sådär härligt molndisigt o halvmånen var fortfarande uppe vid sjusnåret när jag frusen brummade iväg. Idag möblerade jag om lite på mitt nya kontor på facket så man kan få lite arbetsro o få in ljuset utifrån där jag sitter. Kontoret är möblerat sen sjuttiotalet o man får göra sitt bästa för att göra det inbjudande o trivsamt..... Efter lunch gick jag tillbaka till mitt vanliga jobb o det var så trevligt att träffa kollegorna o försöka ta igen allt som hänt både under min sjukskrivning samt min frånvaro denna vecka på facket. 

I måndags kväll var jag hos fina C o fick naglarna gjorda. Hon e så fullbokad fram till jul så hon påminde mig vänligen idag om att redan nu boka tid i dec om jag vill ha fina julnaglar - tur det för nu hittade jag en kvällstid den 11 dec - Tack för den C    Nu e naglarna camouflagefärgade o det passar juh bra om jag tar fram vinterjackan som e mörkgrön snart. Tänkte rota fram den imorse fast Nä, det får bli när tempen kryper ner under nollan.  Nu har jag kommit hem o tänt värmeljusen, tänker inte röra mig ur fläcken ikväll, är så trött i huvet, brainfreeze efter så intensiva dagar med allt nytt - vad gör ni fina läsare denna torsdagskväll?

//fridens


   



Av luvcatz - 30 oktober 2014 11:00

Vill bara säga att S-kakan är bland det godaste man kan ha till kaffet//fridens


 

Av luvcatz - 30 oktober 2014 06:30

Idag är första dagen i resten av mitt liv. Jag önskar alla fina läsare en tokigt härlig fantastisk dag// luvcatz


"Det är dåraktigt att be gudarna om det man kan åstadkomma av egen kraft"//Epikuros


 



Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards