luvcatz

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2015

Plötsligt så händer det....

Av luvcatz - 31 oktober 2015 15:42

Erkänn att den frasen är fastetsad i skallen? Den reklamen har juh gått så länge o det finns massor av klyschor om den frasen överallt   

Jag är juh lika skadad som alla andra.... använder mig av den frasen fastän jag inte vunnit några miljoner. Det som hände mig i min så menlöst trista vardag var att Anders Bagge came to town. Jag var där, ställde mig på scen som alla andra hysteriska kvinns o faktiskt män med för att få en självis med den fine mannen. Det var mest en hyllning till min finaste granne, hon skulle oxå ha kommit till nattklubben för att dansa o lyssna till A Bagge och Rob ´n Raz som var o gäst deejaya i vår stad. Hon fick förhinder o just därför var jag tvungen att gå upp o fixa en självis för att ge till henne    Ok, liiite starstruck blev jag av att träffa den mannen in real life. Han var så där go o trevlig som han verkar i Idol.... me like....

En kul grej lixom, det är juh tur att man inte har ett liv, hahahaa, jösses, livet blir vad man gör det till. Är man singel med utflugna barn så blir inte livet så där jättestrukturerat. Man är fri för första gången på kanske tjugo år o har ingen annan än sig själv att tänka på - det tar tid att fatta att man bara har sig själv att ta hand om. Det är en omställning o det är bara att ge det tid så kommer man nog underfund med hur man vill göra i sitt liv. Tills jag kommer på det kommer jag nog att vara lite crazy o låta mig bli starstruck när det kommer tevekändisar till vår lilla by//luvcatz


                                                

 
 
Annie

Annie

31 oktober 2015 17:14

Ja verkligen det är den! :) gillar med den frasen ;)
Härligt att vara lite "starstruck" ;) såklart du ska vara det :)

Ha en fin kväll du med :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

1 november 2015 19:52

Haha...vilket roligt inlägg! Jag gillar också honom så lite avis är jag kanske...nja...men visst är det roligt att träffa kändisar i verkligheten, det känns ju nästan som man känner dem, fast det gör man ju inte....
Jag vart själv för ca 3 år sen och det tar tid att fatta att man är helt solo. Själv är jag inne i en period nu när jag längtar efter tvåsamhet av den enkla anledningen att det ibland är så jäkla tråkigt att göra allt själv, tänka allt själv....
men i perioder är det också väldigt skönt!
Man tackar för de fina orden om mig i din kommentar! :)
Ha en bra kväll!
Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards