luvcatz

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av luvcatz - 16 oktober 2014 09:09

är bra att ha. Hamnade här natten till tisdag, för att smågrus från gallstenarna busade till det o täppte till flödet för bukspottkörtel o gallblåsa. Om de små "reningsverken" inte får jobba så får människan en kemisk inflammation - vilket gör in i helvetes ont - kan jag intyga.
Läkaren här é tokskön, han visar sig inte för ofta men när han gör det så tar han sig tiden att förklara exakt vad som hänt med mig o vad som måste hända o när det måste ske. Ni ser en förenklad anatomiritning här - visst é den tydlig o beskrivande ?
Sjuksköterskorna fnissade till för att jag hade två mobiler med mig ? jag försökte låta förnuftig när jag sa att den ena var jobb mob o den andra privat. Så de é hörrni!
Har levt på dropp, morfin o sömn. Just idag får jag dricka 500 ml valfri dryck så jag valde att börja dagen med kaffe - Vardagslyx! Det gäller att se skönheten i just denna dag. Hur är mina värden idag? Kommer ja kanske bli opererad? Elr blirre ännu en dag nerbäddad i rum 42 på vån 7 på sjukhuset//luvcatz

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards