luvcatz

Alla inlägg under mars 2015

Av luvcatz - 31 mars 2015 16:15

 

     

har fått rulla dryga 400 mil, har upptäckt nya ställen från Orlando till Miami Via Tamiami trail ( gamla highwayen från Tampa to Miami) under två veckor. Stannat till vid Everglades, sett sumpmarken, krokodiler o åkt svävare. Glidit runt nercabbade i Camaron o köat o sett världen. Nu blirre strand, sol o vila nåra dar innan hemfärden. Skulle inte orka vara amerikan o ha mitt liv i bilen... Stränderna vid gulfströmmen var de vackraste jag upplevt o de é fint även på Atlantic sidan, eftersom jag älskar värmen. Igår var vi till Miami Hate and Love Inc o mitt sista mål för resan uppfylldes. Vilket äventyr, de bästa är ändå att jag fick spendera tid me grabben - David som han heter ska snart iväg o göra praktik vid NASA, vilken underbar framtid han har, wow, vilken kille, vi e så stolta,  jag o givetvis hans underbara mor me familj. Har även hunnit träffa min au-pair vän sen 25 år tillbaka, cirklar sluts o kommer igen. De kallas livet o det ska levas i nuet. Idag blirre beachen o bara njuta av tillvaron, vad gör ni fina läsare en tisdag som denna?//luvcatz



Av luvcatz - 19 mars 2015 15:03

från Florida o jag återsågs igår efter två år. Vägar korsas o man får njuta av små stunder i livet. Jag önskar alla fina läsare en underbar dag//luvcatz

Av luvcatz - 19 mars 2015 06:38

Har inget å klaga på, de é över trettio plus i luften, sol o härliga möten me fina människor o vackra stränder. Florida har mycket att erbjuda o Camaron vi hyrt går som ett spjut. Håller mig borta från kalla Sverige hela mars månad . Vad gör ni fina läsare för att förgylla tillvaron i väntan på våren?//luvcatz

Av luvcatz - 7 mars 2015 09:58

är på väg säger meteorologer på teven. Tänk om värmen kommer upp i tvåsiffrigt? De vore najs, längtar som fan.
Ikväll blirre kryzz me de faboulous ladies. Givetvis har vi planerat en överraskning till vår gudinna, finaste Gretchen ikväll o ja é övertygad om att helgen blir faboulous.
Nu lämnar ja vårtröttheten hemma o stylar om till partymode.

Vad gör ni fina läsare denna helg?//luvcatz

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards