luvcatz

Alla inlägg under juli 2014

Av luvcatz - 31 juli 2014 21:49

dagar vi har haft med gäster från Aussie. De var så glada åt våra aktiviteter - nya vänner, goda skratt o mycket mycket härlig tid tillsammans. Tiden går fort när man har roligt o det blev nåra tårar vid avskedet idag med löften om att ses igen. Jag var så exalterad att jag inte dokumenterade våra dagar med foton, jag levde i nuet o minns upplevelsen i hjärtat. Det blev mycket skärgård, mycket god mat o dryck, givetvis bastu o bad o härliga minnen. Hjärtat fick lite presenter o framförallt tim-tams o jag fick härligt mönstrade bordstabletter som gåva för gästfriheten.Alla var på o jag tackar mig själv o alla tokgoa inblandade vännor för dessa tokgoa stunder - kärlek//fridens


"Man kan existera i åratal utan att egentligen leva. Sedan ramlar hela livet över en på en enda timme"//Oscar Wilde 


     



Av luvcatz - 31 juli 2014 21:35

Pinsamt är temat för veckan. Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


 "Om någon gör något pinsamt, låtsas du som ingenting för att personen ska slippa skämmas eller retas du?"

 

Oftast när man é med vännor så blirre juh roligt att driva vidare med pinsamheten - så man får ur det ur systemet tills man skrattat färdigt lixom. Äre nån jag inte känner för som inte bjuder på den pinsamheten så kan jag låta det passera//luvcatz

 

Av luvcatz - 30 juli 2014 10:15

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Vad är det pinsammaste som hänt dig"?

 

Jag kallar folk vid fel namn . pinsamt eller inte, sån é jag//luvcatz

 


Av luvcatz - 30 juli 2014 06:30

Det blir juh inte mycket bloggande men våra fina gäster från Australien får all min uppmärksamhet o jag är en förtjusande värdinna   //fridens


 

Av luvcatz - 29 juli 2014 11:49

På att hitta detta vin i Sverige. Äntligen en smak av Australien som tar mig tillbaka till denna vingård o de trevliga människor jag mötte för dryga året sen. Rekommenderas varmt till er som gillar Shiraz.- Kärlek//fridens

Av luvcatz - 29 juli 2014 10:15

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Är du sån som har lätt för att skämmas"?

 

Oooops, svarade på det i gårdagens utmaning - nej, jag é för gammal för sånt. Jag é spontan o galen när det passar mig o passar det inte dem jag é med så äre väl ändå inte mitt problem? I min ålder har man rätt att välja sitt umgänge    o trot eller ej det finns de som faktiskt gillar mig för den jag é fastän jag é som jag é//luvatz

 

Av luvcatz - 29 juli 2014 06:30

Fullt schema idag - hjärtat har lite bråttom på morronkvisten. Hon lever efter mottot "Skjut upp det du skulle gjort idag till imorron" o imorron é idag   //fridens


 


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards