luvcatz

Alla inlägg under januari 2015

Av luvcatz - 31 januari 2015 07:19

 

  

Goodmorån 

Åker till vår vackra hufvudstad denna snöiga, nollgradiga lördagmorgon. Tänkte var lite kulturell o då passar väl dessa ord in på mig//luvcatz



Av luvcatz - 26 januari 2015 06:30

Jag önskar alla fina läsare en fin vecka//luvcatz


 

Av luvcatz - 25 januari 2015 19:28

... kan skänka sån lycka   Trots alla sociala medier o skypande så kan en enkel liten gest som att någon gjort sig besväret att köpa ett kort, skriva o posta det från andra sidan atlanten till min lilla brevlåda hemma i Svedala. Min älskade "låneson" grabben från Florida skickade detta som värmde djupt i mitt mammahjärta.

I skrivande stund sitter jag o planerar för att åka över i vårdagar - en checkpoint på min bucketlist//fridens


   

Av luvcatz - 25 januari 2015 18:49

........ vårt objekt har konfronterat oss flera gånger, stalka mer säger hon med ett gudomligt smil   - Ja, ni gissar rätt, jag o mina bästa tre tanter har varit på partykryzz på Cinderella. Den första för i år, vi har juh ett tema som funkar o nu när vi vet att finaste Gretchen ska jobba på som DJ hela våren har vi ett tufft schema att hålla. Jösses, hur skulle vi kunna leva om vi inte hade dessa turer som gör vår vardag lite glamourösare?

Som invigning på året har vi uppmuntrat till barnarbete o lejt hjärtat till att pärla ett porträtt på fina G så vi hade nåt bevis på vår uppskattning. Efterfesten med G var ändå den roligaste, hur smart o rolig är inte denna människa? Snacka om att vi tanter boostat våra energidepåer. Najs - man får vad man ger, så enkelt kan det vara.

Året har börjat så bra nu äre bara att kavla upp ärmarna o pricka in "feel good" upplevelser var o varannan helg. Min kalender är redan full till i mitten på mars. Ska man hinna jobba oxå?


Återigen äre söndag o man kan leva på helgens skratt en hel arbetsvecka, livet är underbart//luvcatz

"Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande"// Goethe 

 

   

Av luvcatz - 18 januari 2015 19:37

 

Så skön helgen har varit. Igår var det sol ute o väldans rart för en prommis. Lördagkvällen spenderades me de bästa. Spa, middag, gott vin, planering av kommande kryzz, testa kläder, beställa smycken o många skratt bjöds det på. Idag äre softa söndagen - tvätta, läsa o ta vara på dagen, sånt e ja bra på. Vad har ni fina läsare hittat på?// luvcatz



Av luvcatz - 6 januari 2015 15:04

" Det finns mer i livet än att öka farten// Mahatma Gandhi


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards