luvcatz

Alla inlägg under april 2015

Av luvcatz - 6 april 2015 11:39

En man som heter Ove - av Fredrik Backman.

En annorlunda berättelse om en 59 nybliven ofrivilligt arbetsbefriad man som är väldigt principfast och inte söker vänner av något slag. Osocial men ändå med ett stort hjärta. Läs den och jag garanterar dig att du kommer att skratta högt varvat med sympatier för livsöden//luvcatz


 

Av luvcatz - 2 april 2015 15:55

  

är en rökfri flygplats, tur man är EU medborgare å får gå ut via gaten o checka in sig igen om man har som jag, över tre timmars väntetid till nästa flight. Lite jetlaggad blir man allt, i min kropp var klockan sex på morronen men i London var den redan efter lunch. Sen lägger vi på en timma till för att komma in i vår Svenska tid. Det är skönt ja e ledig i påsk o får komma ikapp me själen igen. 

Sitter på flygplatsen o kollar folk me kusin vitamin, hemma ikväll o de känns bra, de e inte så omständigt inom EU som det e i Amerikat, va gör ni fina läsare på en skärtorsdag?//luvcatz

Av luvcatz - 1 april 2015 14:42

   

Hahaha, har läst nåra härliga bloggar, dagstidningar o f.b statusar med roliga aprilskämt, har inte blivit lurad än. Amerikanare skämtar oxå men har inte råkat ut för något här heller :)

idag ere en härlig morron i Miami, redan vid åtta äre tjugo plus o solen står högt. Ikväll blirre att åka till Miami international airport, lämna in fina fina Camaron o sätta sig på planet mot London. Är hemma i kära Sverige igen på skärtorsdagen, har haft en härlig tid o nåra nya gnuggisar hann jag med. Fjärilar blev temat, vad tycks?

//luvcatz



Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards