luvcatz

Alla inlägg under juni 2014

Av luvcatz - 17 juni 2014 10:15

Midsommarveckan går vidare, idag ere redan tisdag o sommaren är kvar med värme o sol


Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Har du någonsin plockat blommor och lagt under kudden på midsommar"?

 

Jamen absolut, man har ju givetvis testat men jag har aldrig drömt om drömprinsen vad jag minns - haha brukar vända på det o säga att jag samlar sju män under kudden o tänker drömma om en blomma//luvcatz

 

Av luvcatz - 17 juni 2014 09:15

 

Av luvcatz - 16 juni 2014 17:26

Åååå såå har vi kommit till dag 167 detta år o det är faktistkt midsommarveckan. Det innebär en kortvecka för oss som jobbar dagtid o det tycker jag är skönt. Återhämtning o kvalitetstid med lilla, lilla familjen är alltid välkommet.

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Tycker du det är viktigt att ha en midsommarstång och dans och allt vad det är"?

 

Det var viktigare när barna var små för att det skulle få  uppleva våra svenska traditioner o dansa runt midsommarstången i härliga blomkransar. Nu uppskattar jag en stillsam god sillmiddag på balkongen o kanske - om vädret tillåter gå ner till slottet o kolla in traditionell midsommardans runt stången//luvcatz

 

Av luvcatz - 16 juni 2014 17:21

Det blev som förväntat på Kentfesten. Grabbarna är helt fantastiska musiker o liveartister med hjärtat på rätta stället. È fortfarande upprymd o lyrisk av artisteriet igår - Tack som fan #Kent #the #Band ni é fantastiska//luvcatz


   

     

     



Av luvcatz - 15 juni 2014 09:37

o jag ska till vår vackraa hufvudstad på #Kentfest. En hel dag med sol, musik o massa människor som går dit av samma anledning som jag   : Tigerdrottningen är väl inlyssnad o jag har byggt upp en musikalisk förväntning för det är första gången jag ser dem live. Nu ere upp till grabbarna att leverera. Ha en härlig dag alla fina//fridens


Människan blir som den hon umgås med//Grekiskt ordspråk


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards