luvcatz

Alla inlägg under juni 2014

Av luvcatz - 9 juni 2014 21:41

Av luvcatz - 9 juni 2014 13:00

Har inte alla varit i de skorna? Livets små spratt tar ut oss på krokiga vägar//luvcatz

Av luvcatz - 9 juni 2014 10:15

Vecka 24 på detta fina år kommer utmaningen bestå av sport - jag förvarnar att jag inte har mycket att säga i det ämnet, ni har nog inte träffat nån med mindre intresse för sporter än jag   Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Är det viktigt för dig att hänga med i hur det går för ditt favoritland i olika sporter"?


Eeeeh, nä, endast landskamp mellan Sve - Fin i hockey kollar jag o då håller jag på landet som är på väg att förlora - hahaha//luvcatz

 

 

Av luvcatz - 9 juni 2014 06:30

 

Av luvcatz - 8 juni 2014 21:03

Av luvcatz - 8 juni 2014 17:23

Blev väckt av jourtelefonen imorse - mitt i nån tokig dröm, vaknade med ett ryck men svarade till slut. Var uppe sent o kolla film, fick bra filmtips o sen näre började ljusna vid tre snåret ville jag inte riktigt gå o lägga mig. Sommarkänsla, ville bara ta tillvara på den underbara sommarnatten, sommaren är juh så kort! Nya grannar i huset bredvid - tokfest inatt   Det var härlig stämning på hela vår gård mé liv o rörelse så man e aldrig riktigt själv nånstans. Gick upp o tog kaffe o sen var det #Leonores dop på teven, så söt o snäll hon var lilla sessan, fint dop i pingst - härligt.


Idag blev det årets första riktiga glass - snurran special - två kulor med mjukglasstopping i nybakt våffla. Soliga söndagen bjöd ju till med sol o idag vare även det årliga å-racet för stadens studenter. Satt o njöt i solen när de kämpade sig i mål, hade inte velat sitta på nån av deras hemmabyggda flottar, väntar med badet nån vecka till. Sprang på en riktigt gammal kollega, stannade o pratade utan att känna mig stressad - härligt att va ikapp själen o njuta o vara närvarande   Kommer ligga hela kvällen på balkongen o njuta av en bok. Hjärtat får nåra vänner som kommer över för de ska visst på skumdisko ikväll, ja sjung om studentens lyckliga da´r - man gört bara en gång - härligt! En fin söndag tillönskas alla fina//fridens


"Njut av livet det går inte i repris"//Okänd 


         

             

Av luvcatz - 8 juni 2014 10:35

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"5 prylar du ägde och tyckte om för 5 år sedan"


Oj, nä det har jag ingen aning om - minnet é bra men kort måste jag säga. Har juh aldrig varit ett fan av materiella prylar o minns mer händelser, människor o djur som fanns omkring mig för fem år sedan  //luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards