luvcatz

Alla inlägg den 11 november 2013

Av luvcatz - 11 november 2013 17:04

Höstkulen kall måndag idag. Fick skrapa rutor imorse, endast två plus. Var trött på jobb idag. Bokade in tid för tatueringen efter jobbet. Äntligen fick jag ändan ur. Motiv o text på underarmen bokat relaterat till mitt stjärntecken.

Jag älskar min groda på vaden, hehe varsågoda - kyss herr groda o se om prinsen dyker upp.  Nu blirre träning för jag har missat ett par veckor - yeeeiii - good for me//fridens

 

Vattumannen är ofta engagerad i människors rätt i samhället och slås gärna för olika ideal och saker. Bland vattumannen återfinns många frihetskämpar och politiskt aktiva rebeller. Vattumannen är väldigt solidarisk och har ett stort mått av medmänsklighet likväl som de är mycket skickliga människokännare. De formligen älskar människor och umgänge även om de då och då vill dra sig undan för att ha en stund för sig själva. Vattumannen är nämligen både utåtriktad men samtidigt ganska sluten om den egna personen och svåra att komma inpå livet. Vattumannen är med andra ord en ganska komplicerad personlighet, de är oberäkneliga, okontroversiella men också väldigt charmiga och vänliga. 

 

Lämpliga yrkesval: Författare, talare, föreläsare, vetenskapsman, uppfinnare, astronom, socialarbetare 

Känsligaste kroppsdel: Vader och anklar.

 

     

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards