luvcatz

Alla inlägg den 9 november 2013

Av luvcatz - 9 november 2013 23:37

Grannen på bottenvåningen har fest o jag kan sjunga mé   Gissa om jag diggar, de har sjukt bra låtar ikväll//luvcatz

 




Av luvcatz - 9 november 2013 16:47

In excess, just så. Hjärtat studsade in i v-rummet, hon har fått vänförfrågan via fejjan från sångaren i INXS. Meeh, de har ju dinerat Down Under, han var ju son till en av familjerna där... Får bjuda över dem snart   Kan ju passa på o bjuda på finsk husmanskost som ex: korvgryta..... Musiken lever kvar Michael Hutchence dog -97 och ny sångare Ciaran Gribbin tog plats i bandet 2011. Bjuder på en gammal goding//fridens



 


Av luvcatz - 9 november 2013 16:25

              

Av luvcatz - 9 november 2013 16:09

Lördag och sovmorgon. Långpromenad innan regnet. Så mulet idag, har inte varit ljust än o redan vid fyra tiden sänker sig mörkret över min stad. Gick en sväng till apoteket o hann gå lite på stan o fönstershoppa. Hade väl tänkt att ta en städ o - tvätt dag men har ingen lust, ordnade med middag o tände ljus i hela vardagsrummet. Städ o tvätt hinner jag imrorron! 

myyyslördagskväll väntar - god mat o gott sällskap - frid för själen//fridens


           

Av luvcatz - 9 november 2013 00:09

Kära blogg.... När jag var ca tio år började jag skriva dagbok. Jag fyllde två böcker till jag var ungefär 17-18 år. Då hamnade de nånstans i en kartong o med åren har de försvunnit. Idag har jag på sätt o vis tagit upp det med mitt bloggande. Helt klart var jag mer utlämnande i de gamla handskrivna böckerna men i bloggform kan man dokumentera, få feedback och lägga till bilder. Härlig utveckling.....

Min vardag e inte så spännande, jag lägger heller inte in info om män jag dejtar eller folk i övrigt. Man vill inte ge ut någon mot deras vilje. Jag nämner vännor o barn o deras vännor men aldrig vid namn..... det spelar för sig ingen roll för de vet vilka de är men det känns bättre att vara lite sparsam med detaljerna............   o heeey vad har men tjejträffar till....


Förra helgen var det spa i Tallin o nästa blirre teaterresa till Hufvudstaden för att kolla in "rainman". Så ikväll vart det lite avslappnat afterwork med kollegor o nya vännor o  imorron hoppas jag på sovmorron och ska bara ta det lugnt. Shoppa, promenera o umgås med govännor o hjärtat. Det är så skönt med oplanerade helger. Vad som helst kan hända o har man inga förväntningar så kan det ju inte gå fel..... Bjuder på lite foton istället för musik denna afton. Trevlig helg till alla ute i etern//fridens


               


                    

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards