luvcatz

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av luvcatz - 16 oktober 2013 19:55

Ok, små små steg mot mål idag på jobbet. Faen vad allt ska klaffa o allt i rätt ordning hehe, kollegan o jag har haft det tufft.... tur hon kom från Borlänge så vi åtminstone kan slutföra det vi påbörjat. Shit pomfrit vad vi bara avslutade dagen med en skrattatack o stängde av allt o gick hem. Fortsättning följer, imorron kvart över sju står jag  o min Lady utanför hennes hotell för att åka ner o fortsätta där vi slutade.....  Jag e inte orolig, vi fixar det, jag vet men det är så jobbigt att sväva mellan hopp och förtvivlan hela tiden, just när man tror att man kommit över puckeln uppstår ett annat dilemma man inte visste om - fast det är det jag älskar med mitt jobb - monotont är det juh inte....

Stannade till hos min kära mor efter jobbet o hon kom ner med matlådor till mig o hjärtat, vi hade beställt lite finsk husmanskost - lovely. Då hann jag även gå o träna o ha kväll med gänget här hemma. Så nu ska jag lägga mig o kolla breaking bad, shit va skön helt galen serie, man tror inte det är sant hur det löser sig i slutänden. Kul att hitta nåt så annorlunda att följa, det är sällan jag har gissat hans nästa drag, luv it. Mmmmmm den man ligger med får bädda, e helt slut i huvet som ni märker, oh shit pomfrit jag slutar skriva nu//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards