luvcatz

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av luvcatz - 8 oktober 2013 20:59

Ok, ibland känns det som jag inte har ett liv.... Har kommit hem efter en trevlig middag med kollegor. Hjärtat e på kurs inför övningskörningen, o jag ska kolla svenska Hollywoodfruar... Get real.......

Ja jag har crocs, dvs går till och med ut i foppatofflor till närbutiken. Orangea o lysande  är de. Jag går ut osminkad, utan bh och i hängiga gympabrallor till videobutiken för att köpa chips eller cigg..... Jag använder torrshampoo.... Struntar i att måla naglarna ofta, har inte tränat på att skriva namnteckning, följer breaking bad, lie to me, true blood o annat som en äkta soffpotatis - Get real, köpte hushållspapper ist för toapapper, glömde träna igår, handla bröd men inge pålägg - men skrattat åt skiten, lunchat med govänner, gett järnet på jobbet, har bägge fötterna på jorden, e trött, e rastlös, e glad, e ledsen, e nöjd, e här, e där, e inne, e ute ...... Get real - get a life, vad gör man?//fridens

Av luvcatz - 8 oktober 2013 20:40

Hehe, cute - uttråkad jag, - nä inte särskilt ;)//fridens

“Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?“
“Ursäkta, jag kunde inte låta bli att lägga märke till att du inte lade märke till mig.“
“Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad...“
“Har inte vi setts på något annat ställe?“
“Det enda som dina ögon inte sagt mig är ditt namn!“
“Dina kläder skulle passa jättebra på mitt golv.“
“Var dina föräldrar utomjordingar? För din skönhet är inte av denna världen.“
 
“Har inte vi varit tillsammans i ett tidigare liv? Inte? Då är det ju dags att vi blir det nu.“
“Om du tror att du ångrar det imorgon bitti så behöver vi inte gå upp före lunch.“
“Hej, jag heter [ditt nnam], vad tycker du om mig hittills?“
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards