luvcatz

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av luvcatz - 13 oktober 2013 15:11

Nyss hemkommen från gruppträning, ikväll gick det bra, pepp från tränare och medlemmar i min nya grupp. Har bytt från morgongrupp till kvällsgrupp med ny coach. Hmmmm... minus 1 kg på kanske fyra veckor, har slappat o slarvat lite för mycket, fick lusten tillbaka ikväll o kommer att ta mig i kragen, minska på pizza o öka på träningen, finns inga genvägar.... Back to basic o hålla mig till plan.....


På tal om back...... När jag var liten var jag skelögd, talade med finsk accent och ville bestämt bli sjuksköterska, hårfrisörska eller sångerska. Jag skiljde på rätt och fel, jag trodde på framtiden men inte tomten. Jag skulle ha två barn när jag blev stor, de skulle heta Tomas o Katarina,..... haha, var fick jag namnen ifrån... omg... det var bara så. Jag skulle köpa häst som jag o min bästis skulle ha delad vårdnad om, spelade skivor med rock, punk på engelska och svensk dansmusik på vinylspelare och satt på flickrummet och skrev låttexter när jag plinkade på gitarren jag aldrig lärde mig att spela på.....

Fuck, drömde igår att jag var skelögd, gjorde så ont i ögonen i drömmen, jag satt mot en spegel o försökte rätta till ögonen, mindes vilken självsäkerhet och bestämdhet jag hade ang min framtid - sjukt vad man kan minnas drömmar man inte behöver minnas, men när man ibland vaknar lycklig så minns man inte vad man drömt......

Drömtydning är ingen vetenskap men man får tolka drömmen hur man vill. Det är en nyckel till självkännedom, meeeh - varför har jag då inte mer spännande drömmar hehe//fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards