luvcatz

Alla inlägg under maj 2014

Av luvcatz - 20 maj 2014 20:50

... paketavi i brevlådan idag. Jag hade inte beställt något o avsändaren var postkodlotteriet   Jag hade tydligen vunnit i en extra dragning o fick hem en 420 sidor tjock bok om Abba med 600 bilder o storyn om allas liv o succéstoryn. Trevligt - man tackar!//fridens


          

Av luvcatz - 20 maj 2014 13:00

Av luvcatz - 20 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Är du kräsen när det kommer till mat"?

 

Nä, det är det sista jag är. Är jag utomlands vill jag gärna testa det inhemska, jag har lärt mina barn att man alltid ska smaka på allt en gång innan man säger att man inte gillar det//luvcatz

Av luvcatz - 20 maj 2014 06:30

En ny härlig dag gryr - vad blir din goda gärning idag??//luvcatz  


 



Av luvcatz - 19 maj 2014 23:54

Är fyllig choklad i variationer o givetvis orkidéer//luvcatz

Av luvcatz - 19 maj 2014 22:42

Härligt att vakna upp till nyregnsdoft o varmare än vanligt. Det regnade förvisso hela förmiddan o lunchprommisen blev inställd. Fick nog inte ihop mer än 10700 steg idag men det är bra för att vara jag en vardag. Hade leverantörsmöte idag o fick en chokladask från Wien. Alltid trevligt med utländska besökare, synd att klaga. En måndag som alla andra. Nu har hjärtat fått klart med studentkläderna. Vi var nere hos mor idag o mannekänga o där träffa vi tokgoa kusin vitamin o lille T, min moster kom förbi o vi unna oss kebabmiddag. Har en del skolfix kvar, hjärtat ska intervjua mig om skillnader o likheter från det att jag växte upp mot hennes uppväxt o sen givetvis brottas hon vidare med naturkunskapen. Kom hem lite senare än vanligt men tog en snabb kvällsprommis så jag blev rejält svett - fast det var nog för att det är varmare än vanligt. Nu efter tio är det fortfarande 15 grader ute, sommarvarning.


I veckan ska jag o nåra tjejor på jobbet klä upp oss i våra blåställ, stålhätteskor o hjälmar o dansa till happy - en film kommer på youtube om vår Weldox som fyllde 40 år i måndags. Många avdelningar ska dansa o sjunga till låten o har jag tur kanske jag kommer att synas några sekunder - jag lovar att lägga ut den för er även om jag inte fick vara med, haha. Undrar ni nu vad weldox är? Jag har länkat i namnet. Det e en av våra nischade produkter .seghärdat stål som vi säljer till kunder som gör typ brofästen, kranarmar o andra stålbyggnader som behöver verkligen lätt, starkt o hållbart material som anpassar sig efter temperturer o återtar sin form utan att tappa styrka. Det ni, fick ni en  lite gratislektionom ståltillverkningen hos oss i stora byn   Vi fortsätter att jobba på affären att köpa vår konkurrent Ruukki - det ska granskas av EUs konkurrensutskott o aktieägarna ska säga sitt, så inget é klart förrän de é klart, men jag fortsätter med finskalektionerna på fikastunderna//fridens


Av luvcatz - 19 maj 2014 20:52

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards