luvcatz

Alla inlägg under maj 2014

Av luvcatz - 24 maj 2014 14:52

Vilken dag i solens tecken. Fast jag lyckades somna om efter morrontoan i morse jag antar min kropp behövde sömn. Gick upp halv nio istället för halv sex - najs. PW, dammsugning o fotvård på schemat idag - soft.


Igår kväll invigde vi sommarens balkonghäng - fick med en av männen till tantorna - han kvala in faktiskt. Det kommer att bli många såna kvällar, sommaren har juh bara börjat. Idag äre bara #Mando #Diao som gäller på spotify, fy fan vilka guldkillar - kan inte tröttna på dem. Har haft sån otrolig lust att sjunga hela dagen men märker att rösten inte håller, hmmm det var det där med rökningen igen...ska tänka på den o minska ner... har faktiskt minskat ner en morroncigg på vardagarna, så ett plus till mig - tjohoo//fridens

   


Av luvcatz - 24 maj 2014 11:00

 

Av luvcatz - 24 maj 2014 10:26

faktiskt valdeltagandet. Självaste EU-kommissionen är oroliga för deltagandet - det är det som följs upp med spänning imorron. Tänk på att även om du en gång röstade nej o inte är alls insatt i vad som sker i Bryssel så har lilla Sverige tjugo stolar att fylla där o det är allas vårt ansvar att gå o rösta in ett vettigt språkrör för oss i vårt lilla avlånga land.

#aftonbladet finns en enkel valkompass för er som inte har en aning om vilken riktning ni tillhör.

Kom ihåg att berget kom inte till Muhammed, det var han som fick gå till berget. Så alla govänner - visst går ni o röstar imorron??//fridens



Av luvcatz - 24 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hiss & Diss - Matlagning"

 


Hiss för att det é gott att äta när det är vällagat o när man har fina färska råvaror o lägger ner tid o kärlek i lagningen   

Diss för att man har så dålig fantasi o inte har vare sig råvaror eller tiden att laga mat hemma   

 

Av luvcatz - 24 maj 2014 06:30

Så skönt att bara somna om o softa en lördag morron, ha en fin dag alla goa//luvcatz


    

Av luvcatz - 24 maj 2014 00:09

 

Av luvcatz - 23 maj 2014 20:15

 

Av luvcatz - 23 maj 2014 18:45

Så härligt att gå hem kl 14 idag, dra på sig gympakläderna, taggad för världens pw. Kommer förbi centrum o kommer på att jag behöver nåra snygga skor o underklänning - hmmmm, kanske ska springa in o bara riva av et när jag ändå går förbi? Genialisk ide, jupp, kombi pw med shopping - funkade utmärkt, kom upp över 10 000  steg hahaha.

Idag äre kanon på balkongen, det blir balkongfest ikväll, hoppas grannarna klarar av det   Fast Legolas sitter med vännor ovan oss o plinkar på gitarren o hans fina mor kommer ner till oss strax o sen kommer mina tjejor - åh vad jag längtat. Sen har ju även hjärtat sin fina vän här o hon é som en i familjen så vi lär bli många ikväll. If there is room in your heart there is room in your ? Ni vet vá ja menar, haha. Nu en äkta Lonkero o balkonghäng. Vad roar ni er med denna fredag?//fridens


  

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards