luvcatz

Alla inlägg under maj 2014

Av luvcatz - 13 maj 2014 18:57

 

Av luvcatz - 13 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Vad för slags spel tycker du mest om att spela"?

 

Ja gillar nog mest sällskapsspel där man får skratta o bjuda på sig själv, a´la rappakalja, draw o musikquizz//luvcatz

 

Av luvcatz - 13 maj 2014 06:30

Gomorron    tror ni jag é sugen å åka tillbaka till Down-Under? För ett år sen satt jag där o bara njöt av tillvaron. No worries - ha en underbar dag alla fina//luvcatz

 

 

   



Av luvcatz - 12 maj 2014 19:05

Imorse när jag vaknade så hade jag fått världens sötaste morsdags-hälsning från grabben i Florida. En fantastisk låneson jag hade förmånen att lära känna när hjärtat var utbytesstudent i Australien. Första veckan när han kom till Sverige hörde han låten med Icona Pop o han lyssnade på låten så mycket så till o med jag kan den utantill.    Så gó unge, vi är som en familj o ja saknar honom så. Har börjat planera för en dag då jag ska ta mig till Florida o krama om honom igen. Varför firar hela världen mors dag andra helgen i maj o i Sverige sista söndagen i maj? Jag fick iaf en fantastiskt fin dag o bästaste starten på en måndamorron//fridens


Av luvcatz - 12 maj 2014 18:04

 

Av luvcatz - 12 maj 2014 10:15

Vecka 20 handlar om spel. Utmaningen har hållit igång sen första dagen på detta år o det är verkligen roligt o intressant att tänka till o blogga om ett förutbestämt ämne. Jag bjuder på mig själv o känner att de é ok. Tack Liie för denna roliga utmaning   


Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Är du en dålig förlorare"?

 

Håhå jaja, pinsamt nog é ja juh det. Mina vännor brukar påminna mig om när jag förlorade i minigolf (hepp - hundra år sen minst) o jag kastade klubban över staketet o vägrade fortsätta spela. Omg - fast jag har mognat o kan faktiskt dölja förlusterna bättre idag. När barnen vunnit har jag bara sagt att jag lät dem vinna, hahaa//luvcatz

 

Av luvcatz - 11 maj 2014 17:45

Omg, vad toksjuka grejjer jag varit med om i mitt liv. Hade faktiskt en vän en gång som trodde hon kunde få mitt liv - elr vad hon var ute efter. Hade även en man i mitt liv som lät det hända. Nu kan jag juh bara konstatera att det har inte gjort mig bitter - tvärtom starkare o mer självsäker, det var väl ändå ett tecken på att jag har något som andra vill ha   SISU o en själ som smittar glädje o tillfredsställelse hos andra. Jag var o såg Madonnas konsert i Helsinki 2010 när hon gjorde den här låten som passade in så bra. Don´t ever get mad - get even lady! Om någon undrar vem som är min förebild o inpirationskälla så ser ni henne här//luvcatz


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards