luvcatz

Alla inlägg under maj 2014

Av luvcatz - 30 maj 2014 17:43

Hittade vi idag, störtsköna #Ghost#sthlmfields. Najs//luvcatz

Av luvcatz - 30 maj 2014 13:48

É vi när vi ätit o shoppat lite på #Stockholmfields o de e uppehåll me regnande o gojira é på scen//fridens

Av luvcatz - 30 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka en webshop du är inne på ofta"

Om jag är inne o nätshoppar så beställer jag hårprodukter eller kontaktlinser. Lösögonfransar  nagellack o Joicos shampoo men även extensions/läshår är billigast på Bangerhead//luvcatz    

 

Av luvcatz - 30 maj 2014 08:48

Vi här bak i bussen. Nu é hjärtat o jag på G. Metallica på agendan o regnet hänger i luften. Nästan alla i bussen hinkar bira, hur ska de orka till huvudbandet drar igång? Ha en fin fredag alla goa//fridens

Av luvcatz - 29 maj 2014 19:28

det ska regna imorron? Då ska juh hjärtat o jag stå på gärdet i vår vackra hufvudstad på metalfestival o huvudbandet är MetallicaMer imorron : MetallicaSlayerMastodonDanzigGhost,GojiraCult of LunaSpiders

Låter som en hård dag va? De e min studentpresent till hjärtat o jag får vara med o uppleva Metallica, de har juh hängt med sen jag var liten, -1981? Har taggat med balkonghäng idag. Grannarna mé, de jublar till ibland - tror de har sport på teven. De é även HBT-kväll på innegården. Här finns nåt för alla o envar. Folket verkar glada av solen. Sprang ner till närbutiken o köpte lite tonfisk till kisse o lite gott till mig med   tvättat, powerwalkat, fixat tånaglarna, blivit intervjuad o lyssnat musik i solen hela dagen. Min själ är ikapp o imorron röjer vi//fridens


Ingenting är för människan så svårt att uthärda som ett liv utan uppgifter och mål. 
// Blaise Pascal 

          





Av luvcatz - 29 maj 2014 18:00

 

Av luvcatz - 29 maj 2014 16:31

ligger o latar oss i solen på balkongen. En ledig dag som denna ska inte stressas sönder eller gå förlorad. Jag lär mig ta en dag i sänder o njuta till fullo. Det jag inte hinner idag kan ja göra en regnig dag   Dagen går lite i nostalgiska spår. Hjärtats skoluppgift (en av dem hon hade kvar idag) var att intervjua om när jag växte upp o beskriva skillnaderna mellan hennes uppväxt mot min. Jättekul juh, fick prata om ljuva åttiotalet - som verkligen é min era, haha. Jomen därav jag lyssnar till Kim Wilde o annat gött idag i solen. Hare fint alla lediga o olediga fina läsare//fridens


 


Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas. 
// Johann W. Goethe 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards