luvcatz

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av luvcatz - 18 februari 2014 23:10

Tisdagar brukar väl vara veckans tristaste dag? Den tog en överraskande vändning idag - whats happening//luvcatz


Av luvcatz - 18 februari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger"?


Jaa, vad säger de egentligen   Jag har varit med några år i vår lokala nyårsrevy, både som sångerska o statist i biroller.  De åren jag har varit med har jag iaf fått blommor o folk har tyckt att det har varit bra. Jag har ingen som helst utbildning men arrangören för musiken har alltid coachat oss som é med så det har känts bra! Hittade en kul grej vi gjorde, jag e den som kommer sist i chockrosa (- toksnygg, va, haha) blus! Det är så jävla kul med musik, har funderingar på att kanske ta lektioner nån gång när jag har råd o framför allt tiiiiid//luvcatz


Om ni vill kika på bidraget så får ni klicka på inlägg, det andra är fb sidan för vår amatörteaterförening med andra fina inslag från årets revy som jag inte medverkat i//luvcatz

 

Väl Mött alla glada amatörer!

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards