luvcatz

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Det finns fler.....

Av luvcatz - 12 november 2014 18:29

..... sätt att workouta. För tillfället kan jag inte njuta av ett glas rött men det finns juh annat som är gott här i livet    Hoppas alla läsares lillördagsafton är fin hittills//luvcatz


 

 
 
Life of Johanna

Life of Johanna

12 november 2014 18:40

Haha den var bra! Jag kan inte heller dricka. Trodde jag skulle sakna vin massor, men det är bara någon enstaka gång jag känt sug... :)

Japp, vi skall göra köket innan liten kommer annars blir det aldrig av!

http://lifeofjohanna.se

 
Mizca

Mizca

12 november 2014 18:57

Svar: Jag hoppas du blir nöjd, hon är jätteduktig och gör fina mössor!
Jag har skickat din mailadress till henne så kommer hon (om hon inte redan gjort) att kontakta dig med bilder på tyger!

http://www.mizca.se

 
Mizca

Mizca

12 november 2014 19:00

Svar: Det förstår jag! 25 mil är ändå rätt långt. Vi har typ 21-22 mil till Jimmys föräldrar å det tar sin tid å åka.

http://www.mizca.se

 
Annie

Annie

12 november 2014 19:51

Tack! ;-)Min onsdag har varit bra, fyllt på med positiv energi idag ;-)
Hur har din onsdag varit? :-)

Inte jag heller tyvärr. Tränar istället haha ;-)
Ha en fin kväll :-)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 november 2014 20:59

Låter gött de ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
ungdomstankarna

ungdomstankarna

12 november 2014 23:42

Ja, imorgon blir en bra dag ;) Så får man tänka lite!

Du får njuta av ett glas rött en annan dag, jag är dock inte mycket för det, så tar mig ett glas läsk istället, som om jag inte redan dricker för mycket av det ;)

Kram

http://ungdomstankarna.blogg.se

 
trollet

trollet

13 november 2014 09:07

Ha ha, den var bra!!
Lite tråkigt att inte kunna dricka vin, men det går;)

http://lchftrollet.blogg.se

 
Camilla

Camilla

13 november 2014 13:30

Haha, tack för dagens skratt!

http://radhuslivet.blogg.se

 
Ingen bild

Bea

15 november 2014 12:10

Haha !!:) ja det krävs
mkt muskler att öppna en vinflaska! :)
Fast det här m alkohol är egentligen lite överskattat, tycker jag. Himla gott men jag är sådan att jag kan ha precis lika roligt utan å njuter dessutom hemskt mkt av att vakna dagen efter en fest pigg o fräsch! Livet är lite för kort för trötta bakfylledagar, nu när man inte är purung längre vill man gärna ta vara på den lediga tiden å må så gott det bara går!!! Tycker jag iaf! :)
Ha en fin lördag min vän! Varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards