luvcatz

Alla inlägg den 1 december 2014

Av luvcatz - 1 december 2014 21:10

Nu äre inte långt kvar på detta år. Vart har tiden tagit vägen? 1 dec, tre plusgrader o något halkigt på morgnarna - ni har väl vintersulor på bilen? 

För många började julstressen med adventspyntandet kan ja tänka. Tänk på att ta hand om er själva, skippa köphysterin o tvångstankar om den perfekta Disney julen. Skänk en tanke o en peng eller kläder, leksaker o mat till de behövande. Ni kommer känna äkta glädje i att ge till behövande istället för att byta klappar till höger o vänster med släktingar ni knappt känner..... Unna er själva något ni eftersträvar o ta hand om er o byt julstressen mot julfriden. 

Jag började min julfrid med nagelfix hos finaste C, hon e bara för proffsigt duktig o så härlig att prata med - en härlig kvinna som ger energi. Jag e supernöjd//fridens


   

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards