luvcatz

Alla inlägg den 15 maj 2014

:/

Av luvcatz - 15 maj 2014 22:04

 

Av luvcatz - 15 maj 2014 21:20

på min pc som inte funkar ikväll. Kanske dags att införskaffa en ny   Gick ut en pw istället - det var väl det som var meningen ikväll. Var hos tandsköterskan idag, det såg bättre ut för min tandsten men jag fick allt köpa nya mellanrumsborstar. Hmmmm.... de kan ta betalt de där... morr. Murphys lag har snubblat över mig o jag går o drar täcket över huvudet "Life is a bitch and then you die"//luvcatz


Has he lost his mind? 
Can he see or is he blind? 
Can he walk at all, 
Or if he moves will he fall? 
Is he alive or dead? 
Has he thoughts within his head? 
We'll just pass him there 
Why should we even care? 

He was turned to steel 
In the great magnetic field 
Where he traveled time 
For the future of mankind 

Nobody wants him 
He just stares at the world 
Planning his vengeance 
That he will soon unfold 

Now the time is here 
For iron man to spread fear 
Vengeance from the grave 
Kills the people he once saved 

Nobody wants him 
They just turn their heads 
Nobody helps him 
Now he has his revenge 

Heavy boots of lead 
Fills his victims full of dread 
Running as fast as they can 
Iron man lives again!

 

Av luvcatz - 15 maj 2014 10:15

Vi fortsätter med temat spel idag äre torsdag o veckoslutet närmar sig. Allt i livet är ett spel, det gäller att lägga sina kort rätt!


Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Om du får chansen att fuska i ett spel utan att bli upptäckt, gör du det då"?


Haha, önskar jag kunde svara nej på detta från hjärtat, men jag tror precis som att tillfället gör tjuven så kan väl hornen växa ut o man får hybris //luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards