luvcatz

Alla inlägg den 28 april 2014

Av luvcatz - 28 april 2014 19:57

Tror ändå inte det är så illa som för Olga Otur   //luvcatz

 

Av luvcatz - 28 april 2014 10:15

Denna veckas utmaning handlar om jobb. Det är juh inte alla förunnat att ha ett jobb, arbetslösheten är ganska hög i vårt avlånga land för tillfället o jag känner verkligen med de unga som inte fått chansen att börja sitt arbetsliv i en trygg miljö utan får hanka sig fram på timmar eller deltaga i arbetsförmedlingens coachinprogram/kurser. Jag har personligen aldrig varit arbetslös som ung eller gammal men timansställd inom vården innan jag började inom den privata industrin.

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Skulle du kunna åka till Norge och rensa fisk hela dagarna under en säsong bara för att det är bra betalt"?

 

Absolut - om jag varit ung o arbetslös o oberoende hade jag dragit mig till jobben - känner en klasskompis som gjorde det, superbra betalt, erfarenhet, självständighet o vänner för livet fick hon på köpet//luvcatz

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards