luvcatz

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Gratisfodralet hemkommet :)

Av luvcatz - 20 mars 2014 18:31

Hjärtat blev hjärtansglad för att jag valt ut ett fodral till hennes mobil. Jag fick hem det gratis för att jag skrev ett blogginlägg om Stargagets superfina produkter. Najs - min del av god gärning för idag är utförd. Till o mé kisse blev glad, ser hon inte nöjd ut? Kika in själva, det är riktigt bra priser//luvcatz


"Gratis Fodral till din mobil eller 50% till din surfplatta

 

Vi delar nu ut ett begränsat antal gratis mobil fodral.
Det ända ni behöver göra är att skriva en produktrecension på er blogg eller facebook.
Vid recension av fodral till surfplattor ger vi tillbaka 50% och ni får då fodralet för halva priset.
Följ instruktionerna nedanför för att få ditt gratis exemplar".

 

         

 
 
Annie

Annie

20 mars 2014 18:47

Fina fodral ;-) Och jättesöt kisse! ;-)

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

luvcatz

20 mars 2014 19:08

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards