luvcatz

Alla inlägg den 11 april 2014

Av luvcatz - 11 april 2014 21:05

Ni har hört om mannen som satt o blundade på flygplatsen så länge så personalen gick o ruskade om honom o undrade hur det var fatt med honom?  - Han svarade att han var ok men efter att ha flugit över halva jordklotet satt han där för att vänta ikapp sin själ... sunt - spring inte fortare än din själ hinner med.


Igår hade vi konstituerande möte med konstföreningen på jobbet - delade ut tröstpriser o avslutade med en gemensam lunch. Vi har höjt kvaliteten på tröstpriser avsevärt, ni ser kristallskålen o de söta tulpanerna i glas, vi har bra variation, alla vill inte ha tavlor o vi har försökt se till att förnya oss o ha lite spännande vinster för våra kära medlemmar.


 


Ikväll har jag egostund - jag umgås med mig själv, hör o häpna jag har ingen fritidsgård hemma. Hjärtat är ute med vännorna ikväll. Missförstå mig rätt, jag älskar alla ungar som brukar hänga här men denna helg har jag sagt till hjärtat att jag ska ha ego tid. Jag är ju inte ensam ensam - har ju mig själv o kisse att mysa med. Jag kommer ikapp själen - för det är jag värd.


Idag var det lite personalbrist, ganska hektiskt hela dagen faktiskt o jag är bara så nöjd med att ha en obokad helg att se fram emot.Kom hem runt fem, min mor o K från Degerfors satt i soffan o tjattrade med hjärtat. Jättetrevligt att ses igen, det var länge sen, de åkte hem efter sju o jag svidade om till träningskläder, satte på Avicii i lurarna o tog min pw - handlade hem en färdig sallad o goooodis  o nu sitter jag här o njuter med Trissan framför teven, kollar in "inför #eurovision song contest 2014". 

 

 


Gick in o kolla mitt horoskop för helgen: "You're especially sensitive to the feelings of others -- which can present you with two very different scenarios. Either you'll heal someone's heart or risk losing your own. Neither of which sounds all that bad, actually" .... har faktiskt preliminärbokat in en dejt imorron, - med rätt att ändra mig ifall jag verkligen inte orkar, det ni   Jag är snart ikapp min själ, det blir en fin helg, det känner jag på mig. Ha en underbar helg alla fina//fridens

 

Av luvcatz - 11 april 2014 10:15

Äntligen fredag igen, har inga planer för helgen - slappaaaa   om jag kan eller städa skulle juh behövas fast om det blir varmt o soligt är städningen ganska långt nere på priolistan.... Blogga é juh typ tusen gånger roligare. Denna veckans utmani har handlat om bloggar. 

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka en blogg som är olik din men som du gillar"

 

Jag har några favoriter som jag länkat på min blogg, alla är fantastiskt läsvära, väldigt individuella o ingen är den andra lik. Det är svårt att välja bara en. Jag tycker ni ska kika in hos alla jag länkat till men jag väljer idag en förtjusande o väldigt olik min blogg, spana in Morgan//luvcatz

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards