luvcatz

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av luvcatz - 26 juli 2015 21:44

... vi brukar ge varann fulklappar när vi hittar nåt som vi vet att någon av oss i vänkretsen skulle uppskatta.Man ska uppskatta sina vännor när som helst, inte spara sig till jul eller födelsedagar, då kan det vara försent. Alla tillfällen att glädja någon är i nuet, vänta inte.


Tjejorna hittade något som jag alltid har tjatat om att köpa när vi är på våra kryzzningar o jag måste låna tops för att klara sminket. Igår fick jag en egen liten söt topz-necessär - Hur har jag klarat mig så här länge utan topz-necessären, det är ett under   Söt va?//luvcatz


                                           

Av luvcatz - 26 juli 2015 10:57

På fornnordiska heter söndagen solens dag, sunnudagr. Det är det definitivt inte över lilla Nypan idag. Plus 16 o det har precis blivit uppehåll av det ihärdiga regnandet som kom över oss igår.

Vi är rätt skonade från stormar o andra katastrofer men det är trist nog denna sommar att det inte har varit varmt nånstans i närheten av Sörmland. Skumt, men det är bara att gilla läget o njuta av inne-sittardagar. Det blir juh inte bättre än man gör det till o en varm pläd o mysljus får förgylla min sunnadagr.

Hela året har vi haft konstigt väder, vintern regnade bort o våren blev vi snuvade på o sommarvärmen är obefintlig - vad konstigt det känns, om man jämför med hur man föreställer sig att årstiderna ska vara. VI kanske får Englands underbara väder, plus tolv o konstant regnande....

Har iaf bokat in en solresa, fastän den bär inte av förrän i januari 2016, så den som väntar på någe gott får alltid vänta liite för länge.

Nu, huvudet på kudden o viiila, det är bästa återhämtningen för en trött gammal själ. Man får se vilken snygg kuddfrisyr man kommer ut med efter vilan  

Vad gör ni fina läsare en söndag som denna?//luvcatz


                           

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards