luvcatz

Alla inlägg under november 2014

Av luvcatz - 13 november 2014 17:00

Av luvcatz - 12 november 2014 18:29

..... sätt att workouta. För tillfället kan jag inte njuta av ett glas rött men det finns juh annat som är gott här i livet    Hoppas alla läsares lillördagsafton är fin hittills//luvcatz


 

Av luvcatz - 12 november 2014 06:30

Idag äre bare å åk, mitt i veckan, keskiviikko, mittwoch, wednesday, miércoles hela dagen liksom....


Vi startar med lite gamla godingar//luvcatz


 

Av luvcatz - 11 november 2014 19:17

 


... din alldeles egendesignade personliga julklapp. Motiv som ni själva väljer pärlas o ramas in på beställning.   Bara fantasin sätter gränser på vad mycket vackert hjärtat kan skapa med pärlor.

 

- Porträtt av nära o kära eller idoler i färg eller svart/vitt

- Smycka headsetet i favortilagets färger

- Glas/Grytunderlägg

- Personliga pins 

- Disneyfigurer, Mariosvampar till väggen i barnrummet


Sänd in er beställning med foto till mig här senast 15 december så har ni garanterat er julklapp på posten till den 24:e


//fridens


     

Av luvcatz - 9 november 2014 17:56

... söndag idag. Ute har der varit lika mörkt o grått som igår, men ändå varmt - gött! Har tvättat o strukit, kollat Karjala Cup - Finland förlorade, trist, de som hade så bra spelare...... vad hände?? 

Ringde o grattade fina far - sa att vi får fira när jag är piggare igen. Var dag är fars dag, jag gillar inte köpmännens påfund om att handla o ställa till med hulabaloo för en dag som denna! Man kan väl värna om sina nära o kära vilken dag som helst .- det är tanken som räknas. Vad har ni fina läsare gjort en söndag som denna?


"Livet är det som händer medan du gör upp andra planer"//John Lennon

//fridens


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards