luvcatz

Alla inlägg under oktober 2014

Av luvcatz - 2 oktober 2014 19:13

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Om bara du får välja en låt att lyssna på hela hösten, vilken väljer du"?


Ojojoj, ok, jag har redan spelat hål i huvet på mina grannar med denna "counting stars" så jag väljer den//luvcatz

 

Av luvcatz - 2 oktober 2014 06:30

har ni de oxå såhär på nätterna?//luvcatz 


 

Av luvcatz - 1 oktober 2014 22:45

rann utmed kinderna ikväll när #Özz #Nujen förgyllde vår onsdagkväll med en timmes galna iakttagelser om samhället, fördomar o beskrivningen av familjebanden o tankar i övrigt. Visste ni fina läsare att Özz säkert fick en tjugo - tjugofem röster i riksdagsvalet i år  hahaha, demokrati är bra härligt//fridens


 

Av luvcatz - 1 oktober 2014 10:15

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Vad gjorde du idag för exakt ett år sedan"?


Första oktober 2013 så frös jag, det var endast två plusgrader ute. På jobbet hade jag varit på ett första avdelningsmöte med nya kollegor i en ny omorganisation o efter jobb åkte jag faktiskt till min supertalangfulla frisör. Jag kollade säsongens första avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar" o gjorde upp schema för hur hjärtat skulle klara av att läsa in åk två o tre på gymnasieprogrammet! Det var en jävligt hektisk dag! O allt det kan jag minnas för att jag bloggade just den dagen   Bloggen är verkligen min dagbok o jag älskart//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards