luvcatz

Alla inlägg den 30 september 2014

Av luvcatz - 30 september 2014 21:17

I've seen a pretty face I'd like to get to know

I've seen a warm soul with desires so bold

who are you? Please let me know//luvcatz 


 


Av luvcatz - 30 september 2014 18:41

.... så börjar säsong 7 av #Svenska #Hollywoodfruar - wiiii   Det är i allra högsta grad förnedringsteve, vilket jag brukar vara allergisk mot, men just detta gillar jag.

En nygammal fru e med nu samt fruarna får konkurrens av gästspelaren/porrstjärnan Puma Sweden. Hahaha, ja det lär bli liv på Gunilla. 

http://www.svenskahollywoodfruar.com/7e-sasongen-av-svenska-hollywoodfruar/

Personligen gillar jag Maria bäst, hon e juh så härlig, ger ett något förvirrat intryck men hon är ambitiös o har ett gott hjärta. 

Det ska bli trevligt att återse dem i rutan. Vilken av fruarna gillar ni fina läsare bäst?


Å idag hörni, glömde ja inte nutellan när jag handlade!/luvcatz


 



Av luvcatz - 30 september 2014 16:43

Av luvcatz - 30 september 2014 16:15

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Planerar du att göra något speciellt i höst"?


Nä, inget mer än våra tokgalna kryzzningar som vi tanter roar oss med   . Sen har vi en stor sjujäkla omorganisation på jobbet så man vet inte vad det bär med sig i form av förändringar//luvcatz

 

Av luvcatz - 30 september 2014 06:30

om att kyssa en groda som blir till prins....   


..... det blev som så att jag blev med padda o addade pins   //luvcatz


"Livet är en tragedi för människor som känner och en komedi för dem som tänker"//Jean De La Bruy'ere

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards