luvcatz

Alla inlägg den 3 september 2014

Av luvcatz - 3 september 2014 19:50

här hemma igår o idag. Ska inte klaga då de finns de som hare betydligt värre. Fick lämna jobbet i krämpor o åka direkt till vc, fick omedelbar smärtlindring o klart me diagnos - så skönt att ha de utrett, nu till nästa instans... Idag var ja ute en sväng de va tjugo grader o en stor sol på molnfri himmel, så skönt, sen hem o vila, då tittade jag på fåret Shaun - han gör så man får le lite. Visst 'e ja härligt vuxen ibland? Hösten är definitivt här, det börjar skymma redan innan åtta om kvällarna. Det är bara att fortsätta älska livet o göra medvetna val om hur man bäst hanterar situationen man är i. Idag e ja tacksam för att värken släppt taget i min kropp o att ja har så fina ungar, vännor o familj som ställt upp o finns här när jag behöver dem. Såna band växer inte på trän o ja e fantastiskt förunnad att ha så fina människor omkring mig   

Är inne i ett jobbigt stim för tillfället o vill så gärna bryta det men om kroppen säger ifrån så får man lugna ner sig o komma ikapp sin själ o hitta tillbaka balansen i livet, orka bry sig om sånt man inte kan påverka? Omorganisationer på jobbet o omständigheter i livet kan man aldrig undfly - de gäller att greppa tillfället o göra sitt bästa o bara hänga med, även om man 'e trött o less. Det måste komma bättre tider för det är så här livet är//luvcatz


"Att vara vuxen är att vara ensam"//Jean Rostand

 

 


   
Av luvcatz - 3 september 2014 19:12

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här

 

"Vad använder du som bokmärke"?


Jag använder lånekvittot i böcker från biblan o en liten tygbit i egna böcker//luvcatz

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards