luvcatz

Alla inlägg under juni 2014

Av luvcatz - 6 juni 2014 14:04

av min fina kollega C. Jag skickade hjärtat till Beautiful hands för att se om C kunde göra naglar på en sann nagelbitare. Vilket resultat - fantastiskt jobbat - naglarna fixade inför stundad student - check   //luvcatz


 

Av luvcatz - 6 juni 2014 13:31

 

Av luvcatz - 6 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Tipsa om något som du gillade för 5 år sedan som du fortfarande gillar"

 

Ja, vad ska jag välja, älskar musik o teater - var nog tre år sist jag stod på scen. Kommer aldrig att sluta upp med att gå på musikaler, teater eller kanske till o med stå på scen igen med nån amatörgrupp o bjuda på ett skratt en sång eller mig själv  //luvcatz 

Av luvcatz - 5 juni 2014 21:12

För man slipper klä på sig jackor, knyta skor utan man glider lätt i en klänning ett par sandaletter o så é man klar för dagens utmaningar - just gotta luv it - har shoppat en del för hjärtat tar juh snart studenten, åh, en vecka kvar o hon har äntligen lämnat in alla uppgiter o njuter nu av sista veckans ploj i skolan. Nästa vecka har vi bägge tid hos min finaste frisör o sen ere matshopping o tillagning kvar - gött! Sommaren är härlig - njut alla fina för den är alldeles för kort//luvcatz


                                                                                                                                                                   


Av luvcatz - 5 juni 2014 20:55

Gästaarbetare i Sverige? Då törs du inte tala med facken för då får du en enkelbiljett hem! År 2014 har vi glömt hur arbetare i Sverige kämpat för lika lön för lika arbete - det gäller inte osvenskar va?

Satt o kollade dokumentären "den osvenska modellen" med dokument inifrån på svt2 o skäms//luvcatz


Av luvcatz - 5 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Om du fick gå tillbaka 5 år i tiden och säga något till dig själv, vad skulle du säga"?


Förmodligen skulle jag säga: Fina du, nu kan allt bara bli bättre, tänk på dig själv nu en stund o ta en sak i taget så ska du se att det ordnar sig   //luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards