luvcatz

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av luvcatz - 13 juni 2014 18:00

Av luvcatz - 13 juni 2014 14:00

för hjärtat idag. Känslor som stormar. De äldres erfarenhet eller kanske besvikelse. De ungas framtidstro eller kanske rädsla. Studentdagen känns i många. Det är inte bara studenten som stormar. Sentimentala känslor, tårar av glädje tårar av sorg stormar ikväll. Ingen känsla är den andra lik, alla har sina erferenheter o tolkar in denna dag som de själva upplever den. Vi som är nära en student känner studentens glädje o pirr, blandningen av rädsla o stolthet inför framtiden men minns oxå när vi själva var där - i centrum med mössan på sné när våra nära stod brevé  Idag äre hjärtats dag, jag är lycklig i mitt hjärta i min själ, jag är stolt, din bror är stolt hela din tokiga finska familj gläds, skrattar o gråter med dig, hela din episka familj är här - som värnat om dig sen du var en liten, liten själ.

Grattis hjärtat - det finns inte kärlek nog i världen som kan beskriva känslan av lycka i ett modershjärta.   


Kan inte låta bli att tänka på en vän som kände sån besvikelse igår på vad som gått snett, tänker på en annan som fick en flashback för att andra än hon som student slitit som ett djur för att göra dagen perfekt - tankar jag har med mig efter att ha talat om hjärtats kommande student, känslor, förhoppningar o trötthet. Vi är människor, formade av samhället men själen i oss gör oss unika till de vi är o tillfälligheter av samtal öppnade mina ögon för att just alla bär på sina egna glädjen o sorger inför denna stundande student.//fridens


   

Av luvcatz - 13 juni 2014 13:00

 

Av luvcatz - 13 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka ett plagg du gärna skulle sporta i"

Nikes sportbehå - helt klart överlägsen allt jag tidigare testat. Har haft den i evigheter o den håller tvätt efter tvätt o snygg som satan   //luvcatz


              

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards