luvcatz

Alla inlägg den 3 juni 2014

Try

Av luvcatz - 3 juni 2014 21:08

Av luvcatz - 3 juni 2014 20:07

Väckarklockan dånade igång tio i sex imorse o jag låg kvar till sju. Helt omtööcknad gick jag upp för kisse satt på mig o kurrade hysteriskt. Hade en så sjuk mardröm o jag kunde inte komma ur den. Regnet smattrade mot balkongräcket o jag hade gärna dragit täcket över huvudet o somnat om. 

En vanlig dag på "the office" med mycket att göra o jag fick en liten sommarpresent från leverantör, det gjorde juh dagen lite roligare. Har nu knaprat i mig lite av allt gott som fanns i påsen. Inte för att jag hann mingla o prata så mycket med leverantören för jag hade en tidsbokning att passa, har bytt vårdcentral nu o bokat en appointment med en ny fastanställd erfaren allmänläkare på en anständig vc - känns skönt att ha tagit tag i den biten.... direkt efter telmötet hade vi ett avdelningsmöte o ja ni vet sen hade halva dagen gått. Kom hem sent som vanligt, huset fullt med ungdomar - härligt.

Tror jag bokat in en ståuppare till hösten, ska ringa dem imorron igen o gå igenom det sista, jag é ju lite kisslig med hur avtalen skrivs o vill ha var sak på sin plats o vill heller inte konkurrera med grannkommunen om publiken, - efterforskning pågår, planering o framförhållning gäller, ikväll blirre att jobba med teaterföreningsgrejjer... tur att man har ett liv dåh....   Har man inte ett liv äre bra att ha en telefon... o hålla kontakt me folk så de inte tror man gått upp i rök.....

Fick iaf ett trevligt samtal med käre bror. Han hade roliga nyheter, ringde sen min förstfödde o han hade fullt upp som vanligt o var nöjd med tillvaron. Nu blirre till att ringa medlemmar i vår förening o sätta lite fart med det jag ska hinna med ikväll.

Kollade mitt horoskop idag - mycket skeptisk till såna där, men rolig läsning är de väl - "You may be more emotional than usual, but it's not surprising. The heavens are definitely egging you on. Oh, and you'll be sending out vibes that signal a bit more than just sentimentality". - Undrar vad jag sänder ut dåh - hahaha, jag tror jag håller på o bli galen. Ha en fin kväll alla goa//fridens

 

                                                                

Av luvcatz - 3 juni 2014 17:30

 

Av luvcatz - 3 juni 2014 16:00

Hur underbart det skulle vara att ha en riktig hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

Källa: Nalle Puh
 
Av luvcatz - 3 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Är du nöjd med den månad du är född i"?

 

Jupp, det é tokbra att fylla år i februari - vill man fly fältet så reser man till värmen eller så lyser man upp en gråtrist februaridag med kalas - kunde inte varit bättre//luvcatz

 

Av luvcatz - 3 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Vad hade du för stil för 5 år sedan"?

 

Samma som idag, har alltid varit en jeanstjej på dagarna o mjukisbrallan i hemmets lugna vrå - kommer nog inte att ändra på det - o desto mer glitter, lappar eller slitna desto bättre//luvcatz

 

Av luvcatz - 3 juni 2014 06:30

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards