luvcatz

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av luvcatz - 1 juni 2014 21:06

Vilken hektisk helg. Konsert o kryzz. Jävlar vad det kostar att ligga på topp. Man måste juh leva lite o denna helg har gått i skrattet o gemenskapens tecken. Jag fick en fulklapp av tjejorna innan avresa - en necessär eftersom jag alltid har mina kajalpennor utspridda i hela resväskan. Vi hade lite förfest innan vi äntrade discot med härliga dj Gretchen o fick en selfie med honom o oss på hennes blogg för hon blev ärligt tokglad för Gretchen-doll vi gav henne - meh guud detta kan vi aldrig toppa, vad ska vi nästa gång hitta på - ett glas champagne känns ju bara pytte o det gjorde vi förresten förra gången.

Ja hittade en tokhärlig hårborste - Tangle Teezer - värd vartenda krona, jag lovar. Ja jösses va töntiga vi é men fan va roligt vi har åndåh. Nu ere söndagkväll, de blev hämtpizza till middag o jag é bara busy busy busy doing nothing at all. Ha en fin kväll alla goa//fridens

Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det.

Källa: Samuel Butler

     

     

Av luvcatz - 1 juni 2014 15:29

På Östersjön me tantorna. Vi hyllade Gretchen me en idoldocka o hon blev superglad, kolla in bloggen Gretchenofsweden    Nu planeras en tur me Viking Grace givetvis för att fantastiska #Gretchen gästspelar där i sommar - löövely. Oki, jag medger att Gretchen är fett mycket najsare sminkad än dockan men vi kom rätt nära tror jag. Bara älska denna kreation som hon bär upp väldigt stiligt. En helkväll hade vi o vi får faktiskt lov att stalka Gretchen - det sa hon själv, hihi. Vi har iaf lovat att inte sova utanför hennes hytt - för vi tanter har juh hyfs. Så jävla skön kryzz o flumma me tjejorna o bara dansa loss till denna underbara dj//luvcatz

Av luvcatz - 1 juni 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"5 saker du sällan kan motstå att köpa"


Hahaha, nä kan inte komma på nåt. Shopping galen är inte jag//luvcatz

 

 

 

Av luvcatz - 1 juni 2014 06:30

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards