luvcatz

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av luvcatz - 21 maj 2014 22:15

Ja, det var en underbar dag idag igen, sol o värme. Var ute på lagret idag o kollade när killarna lastade järnväg så vi skulle få bättre förståelse för varandras jobb. Jag lägger på plåt i ett system o de stackarna bygger pyramid efter världens alla regler - mycket nyttigt o så skönt att det var sol ute   efter jobb blev det onsdagsprommis o sen sex års kalas. Lille store gudsonen var glad som en lärka men hade väl inte för mycket tid att sitta o prata med mig, det fanns juh polare där bland alla nya leksaker. Tjejorna o jag satt kvar länge, det blev sent innan hjärtat o jag slutligen åkte hem. Jorå, nästa tema på kryzzen är lite töntigare än vanligt, men vi bjuder på oss själva o - tio kg på gruppen så får vi fira extra mycket. Hmmmm.... alla kommer att packa lätt hahaha. Vi kom iaf fram till att om vi lär oss en ny dans så måste vi ha lite (o)trendig outfit. Jag får lov att vara lead, som ni ser i videon nedan o som ni ser har vi en del avancerade steg att lära in - kolla in doakören - my gooood   För att inte tala om outfiten, inhandla hotpants o gula linnen.... Hjärtat bara dog när vi sa att vi var lite inspirerade att showa loss, hon é övertygad om att vi kommer att göra det. Nähe, dags att faktiskt krypa ner i sängen, e helt slut efter allt kalasande, ska juh orka dansa imorron på Hardox filmningen. Kram till er alla fina//fridens


Av luvcatz - 21 maj 2014 16:00

lära mig spanska. Vilket underbart språk, har gått tio veckors kurs men lärde mig inte att samtala ens. Enda sättet för mig att lära mig språk är att bo i landet - hur kommer jag dit??//luvcatz


Av luvcatz - 21 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Finns det någon kombination av mat som du äter som andra tycker är lite konstig"?

 

Hmmm, skulle det vara mina karelska piroger med äggsmör kanske? Eller potatismos o köttfärssås? Det är vanlig finsk husmanskost. Nä, jag vet inte om att jag äter konstiga matkombinationer//luvcatz

 

Av luvcatz - 21 maj 2014 06:30

Jag önskar er en fin dag. Liiite svårt äre att slita sig o gå till jobbet ibland//luvcatz

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards