luvcatz

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av luvcatz - 20 maj 2014 20:58

Så härligt, - som jag längtat. Idag var första utepasset på itrim - jösses så skönt att springa o gympa på gräset. Upp o ner för kullen, helt slut var jag efter fyrtio minuter. Gick faktiskt in på ICA efteråt, gräs i håret o mascaran hade runnit lite överallt, haha, den bjuder jag på, hade fan inte orkat ut igen om jag gått upp o duschat först.

Tänkte bjuda på en länk till om vår andra nischade produkt - Hardox det slitstarka stålet som vi är väldigt unika om i världen faktiskt. VI ska juh dansa lite på eller mellan såna plåthögar på torsdag när filmteamet kommer för att göra vår reklamfilm.   Nu vet ni vilken industri jag jobbar inom o ja,jag lovar att lägga ut youtube länken även om inte jag syns i filmen. Haha, det är nästan så man hoppas att man inte ska synas för mycket i sexigt blåställ o hjälm. Imorron äre möten mest hela dagen o efter jobb onsdagsprommis med kollegorna o sen hem till gudsonen på kalas. Lillen fyller sex bast, inte så liten längre heller. Snart börjar allvaret, passa tider, gå i förskola, göra läxor men det bästa av allt är nog att fotbollen startar. Ska bli najs med kalas o träffa tjejorna, lagom sådär en onsdag när man jobbat o slitit halva veckan. Mors dag o EU-val på söndag, har tid hos kollegan för att snajsa till nya naglar oxå. Tiden flyger, nu har hjärtat inte långt kvar o vi tror hon hinner skicka in alla uppgifter till sista maj - dygnet runt, en ledig dag i veckan från plugg, det är nära nu   Har bokat in säsongsavslutningsmiddag med teaterföreningen, bjudit in de som vi vill tacka av för lång o trogen tjänst o pysslat med ditten o datten, nu é jag helt slut, ska ta ett varmt bad o mysa med hjärtat o kisse av kvällssolen på balkongen - vad gör ni andra en vanlig tisdag?//fridens


Om ni googlar på Happy så ser ni andra län o länder som gjort det vi ska göra på torsdag//luvcatz

Av luvcatz - 20 maj 2014 20:50

... paketavi i brevlådan idag. Jag hade inte beställt något o avsändaren var postkodlotteriet   Jag hade tydligen vunnit i en extra dragning o fick hem en 420 sidor tjock bok om Abba med 600 bilder o storyn om allas liv o succéstoryn. Trevligt - man tackar!//fridens


          

Av luvcatz - 20 maj 2014 13:00

Av luvcatz - 20 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Är du kräsen när det kommer till mat"?

 

Nä, det är det sista jag är. Är jag utomlands vill jag gärna testa det inhemska, jag har lärt mina barn att man alltid ska smaka på allt en gång innan man säger att man inte gillar det//luvcatz

Av luvcatz - 20 maj 2014 06:30

En ny härlig dag gryr - vad blir din goda gärning idag??//luvcatz  


 



Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards