luvcatz

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av luvcatz - 11 maj 2014 17:45

Omg, vad toksjuka grejjer jag varit med om i mitt liv. Hade faktiskt en vän en gång som trodde hon kunde få mitt liv - elr vad hon var ute efter. Hade även en man i mitt liv som lät det hända. Nu kan jag juh bara konstatera att det har inte gjort mig bitter - tvärtom starkare o mer självsäker, det var väl ändå ett tecken på att jag har något som andra vill ha   SISU o en själ som smittar glädje o tillfredsställelse hos andra. Jag var o såg Madonnas konsert i Helsinki 2010 när hon gjorde den här låten som passade in så bra. Don´t ever get mad - get even lady! Om någon undrar vem som är min förebild o inpirationskälla så ser ni henne här//luvcatz


Av luvcatz - 11 maj 2014 16:00

Ska tantorna åka till Venice Beach,Ca o röka på under en baywatchhydda på beachen som är rökfri - för att vi kan   //fridens


 

Av luvcatz - 11 maj 2014 13:30

Av luvcatz - 11 maj 2014 11:58

Så stod du där med dina pundade vänner

Vände bort blicken som du mig inte kände

Skäggig, sjaskig o tunn, tror du lurat alla

Jag såg oxå bort, log mot omvärlden 

Kände kittlande livsglädje - jag är fri//luvcatz


Av luvcatz - 11 maj 2014 11:51

I´m not searching for love anymore

If love wants me, love will search for me//luvcatz


Av luvcatz - 11 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"5 magiska varelser du önskar fanns på riktigt"

 

Haha, nä jag har inga såna önskemål. När jag var liten hade jag säkert önskat att tomten var riktig, men  han hör nog mer till sagornas värld//luvcatz

 

Av luvcatz - 11 maj 2014 09:13

Man é glad för var ny dag man vaknar utan väckarklockan för det innebär att man é ledig. Igår var en fanststisk gillkväll med tjejorna, eller Tant 1, 2 o 3 som vi börjat kalla oss   Jag e tant 4. Det hela började med vår fb tråd om hur vi skulle bli upplockade när vi skulle iväg på en av våra kryzzningar. Tant 2 körde o drog ut alla tider utan att nämna namn eller adress o vi visste ju exakt när vi skulle gå ut. Sen kom vi på båten o skulle bjuda fina dj Gretchen på en drink där hon stod på scen o vi skrev en hälsning från Tant 1, 2 ,3 o 4. Vi är järngänget som hållit ihop sen småbarnsåren, vi känner varann bättre än någon annan. Vi är alla olika men ändå så lika. Hur, var o när vi än ses så är det allvar blandat med många skratt o man har alltid en härlig feelgodkänsla när man skils åt. Igår var en pyttemilstolpe i mitt liv - ett år som singel - vi skålade på det o tuggade i oss all världens goaste grillbuffé.Det var #Eurovision på teve o skäggiga damen vann - Grattis Österrike! Vi hade en oglamourös kväll, vi sågs hemma hos T2 o givetvis la vi ut en bild på oss på fejjan - denna gång utan lösögonfransar, smink o glitter. Jomen, så här ser vi faktiskt ut till vardags    Haha - den bjuder jag på för hyllning till Tantligan dåh. De é juh en jävla tur att man har såna vännor. Idag blirre Itrim o pw - solen är faktiskt på G o jag ska nog smyga mig ut ur detta sovande hus. Hjärtat hade juh filmkväll igår o jag kom hem efter ett o de skulle dra igång en rulle till så jag vet inte hur länge de var uppe. Ha en fin dag alla goa//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards