luvcatz

Alla inlägg under april 2014

Av luvcatz - 26 april 2014 20:47

Ni har säkert sett denna på fejjan, så dåligt så det blir bra//luvcatz

 



                         

                                        

Av luvcatz - 26 april 2014 19:00

Idag har det varit ljuviligt varmt o soligt ute, över tjugo på balkongen. Har tagit mig en soffhängardag - because I´m worth it   Könner närvaron av min själ, harmoni i kroppen o glädje i hjärtat - tur att jag trivs i mitt eget sällskap då va? Hjärtat o kisse är med hemma, har tvättat o det torkar direkt ute i solen idag, jobbat lite med teaterföreningen o pratat med fina människor i telefon. Mmmm... som man bäddar får man ligga - eller som jag säger, den man ligger med får bädda... Hahaha, lite uttråkad är jag nog, vi får se vad kvällen bjuder på.

Hade tänkt att åka ner till tjejorna för lite tjejsnack men stannar i soffan, var ute igår med finaste E o hjärtat, hur kul som helst var det men har lite skallebank idag - då får man gilla soffhäng o balkongsol. Imorron kommer jag vara piggare o ska ta mig till träningen o sen förhoppningsvis njuta av ännu en solig o varm dag. Ha en fin helg alla fina//fridens


Av luvcatz - 26 april 2014 17:15

Av luvcatz - 26 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hiss & Diss - Framtiden"


Endast hiss för framtiden - det blir vad man gör det till - lycka till alla fina. Dansa som ingen såg dig o älska varje ny morgon du får vakna//luvcatz

 

Av luvcatz - 25 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka en blogg / person du hoppas få följa i många år till"


Jag väljer att länka till Bea idag - härligt ärligt, tokcrazy o känns väldigt äkta när det gäller - tack för att du delar med dig//luvcatz


Av luvcatz - 25 april 2014 06:30

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards