luvcatz

Alla inlägg den 29 april 2014

Av luvcatz - 29 april 2014 20:45

 

Av luvcatz - 29 april 2014 19:35

.. är ett vanligt uttyck jag använder mig av, hittade till o med en låt som heter så med Uscher - kunde ha handlat om mig haha, lol   Igår var ja på föreningsrådets årsmöte - blev ajournerat, det betyder att jag måste gå en gång till för att alla vi som driver ideella föreningar måste medverka för att få chansen till föreningsbidrag - så de é... Har sålt 37 av våra 50 inköpta biljetter till Evita den 18 oktober... Varit ute o samlat steg för stegräknartävlingen på jobbet...Börjat skissa på flyers att dela ut om teaterföreningen, bokat spelningar inför hösten, planer, planer, planer. Har gjort ett självtest om jag skulle vara laktosintolerant, just kollat av resultatet på nätet o jag har ingen laktosallergi - skönt.

Oh my gosh hur orkar jag jobba däremellan. Haha, veckans utmaning handlar om jobb o jag kan verkligen ha åsikter där.... Nåväl, imorron ere valborg, ledig dag på torsdag så en kort men intensiv vecka på jobbet äre, ska dock in o jobba klämfredagen. Imorron halvdagsflex o ansiktsbehandling på schemat. Till helgen blirre min o tokgoa tjejors lyxkryss med spa, skaldjursplatå, discodans till fantastiske dj´n Gretchen o shopping. Herregud, vi hade ett långt glapp på sex veckor mellan kryssningarna - skärpning... Nåväl, önskar er alla fina en härlig tisdagskväll o bjuder på Ushers OMG//fridens


Av luvcatz - 29 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hur många jobb har du haft"?

 


Oj, det var juh en bra fråga. Började med extra jobb vid tolv - tretton årsålder på nödhörnan, en kiosk där man fick sälja godis o hyra ut filmer, sen sommarjobb på kyrkogård, biträde på ICA, au-pair i USA, vårdbiträde innan jag blev undersköterska, skötare på psyk o på mitt nuvarande jobb har jag haft tre, fyra olika befattningar, innan det arbetade jag i driften o gick i projekt. Men om man ser det till hur många arbetsgivare jag har haft så är det sex st - landstinget, privat familj, privatägd kiosk, ICA - ägare, kommunen o nuvarande privata arbetsgivaren SSAB. Har haft turen att inte vara arbetslös ännu i mitt liv//luvcatz

 

 

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards