luvcatz

Alla inlägg den 21 april 2014

Av luvcatz - 21 april 2014 22:10

Vilken härlig påskhelg. Värmen har kommit med solen o dagarna har bara rusat undan fast man inte gjort så mycket nytta. Man behöver dock dessa lediga stunder för att komma ikapp själen.

Har varit ute en del o samlat d-vitaminer från solens värmande strålar. Har haft fint besök hela helgen. Varvat tiden med att njuta o fånga dagen o en del jobb - jourhelg o påskhelg i ett. Funkar bra för en som inte vill sitta stilla i båten o guppa planlöst.

Idag blev det först en visit till fina far, där var även lilla mor, sen en härlig prommis runt femöre med tokgoa väninnan o hundar. Härliga skärgård! Det blev bastu o middag efter det - vardagslyx - o jag tyckte lite synd om hjärtat för hon låg hemma med feber. Jag kom hem rätt sent, fick lite jourjobb o drog till kontoret en stund men när jag kom hem så satt hjärtat i soffan me kisse på magen o kolla film o fnissade som vanligt med väninnan - tur att hon inte var ensam hela dagen      Imorron välkomnar jag vardagen igen o känner på mig att det blir en bra vecka. Har möte med teaterföreningen o pw inplanerad efter jobbet så det är bara att försöka komma till ro o lägga sig någotsånär tidigt - é juh utvilad o vårkänslan i kroppen har nog tagit död på tröttheten. Vi får se imorron hur det känns när väckarklockan ringer. Ha en riktigt god kväll alla fina//fridens


 

Av luvcatz - 21 april 2014 21:51

Jösses, starten på vecka 17 handlar om framtiden. Jag är ingen siare o jag tror inte på ödet. Vi styr själva över vad som händer o hur vi vill leva. Vi får se hur jag klarar denna veckas utmaning   

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Har du några planer för framtiden"?

 

Tja, måste man ha det? Jag vill ut o resa o se världen. Jag har inte så många planer som när jag var tjugo o hade börjat min resa genom livet. Lite kantstött o fyrtioplus är jag nu o på någe vis börjar planerna formas om o framtiden kommer att bli en härlig tid.

Jag tar dagen för vad den är o planerar inte allt för långt fram. Tiden är alla till låns o om man bara planerar o planerar så hinner man inte leva tänker jag - nä, inga planer för framtiden men en ljus tro//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards