luvcatz

Alla inlägg den 16 april 2014

Av luvcatz - 16 april 2014 21:46

...till middan ikväll. Kom hem rätt sliten men nöjd. Fick ju en världskarta igår, så jag pinnade de platser jag varit på i blått o de som stod på önskelistan i vitt, det blev en del nålar i kartan må jag säga.   På onsdagar brukar jag o tokgoa kollegan åka ut till elljusspåret o gå o snacka skit exakt halv fem. Idag var det bara vi två o det blev riktigt bra skit som vi fick ur oss - känns genast mycket lättare med tillvaron att höra att man inte é så ensam med sina tankar ibland. Hemma satt hjärtat med vännor o spela ps trean o fnissade i soffan. 

Middan blev av olika anledningar väldigt sen ikväll, vi tinade räkor o hade lite rostis till i all enkelhet o då kom en liten randig hårig familjemedlem på att hon skulle käka middag med oss - jorå när vi har räkor o skinka då duger det att passa mattider, jösses vad hon jamade till sig mycket gott, både hjärtat o jag ansträngde oss att skrapa ur all rom ur räkorna i lilla Trissans skål - det var lite onsdagsmys i sin enkelhet. En god avslutning på en sliten dag//fridens


Av luvcatz - 16 april 2014 20:49

Av luvcatz - 16 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Brukar du påskpyssla"?


Absolut att jag har pysslat med att måla påskägg, sätta fjädrar i riset o ta fram påskpynt men aldrig någe tokavancerat. Såg alltid till att ha godis hemma för alla påskkärringar o hade arrangemang med påskliljor o fjädrar på farstukvisten. Härligt att pyssla om tid o engagemang finnes//luvcatz


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards