luvcatz

Alla inlägg den 15 april 2014

Av luvcatz - 15 april 2014 22:35

 

Av luvcatz - 15 april 2014 22:10

 

Av luvcatz - 15 april 2014 21:23

Av luvcatz - 15 april 2014 20:43

15 april redan o Lady fick nya sulor idag, schnyggt, lämnade henne hos käre far imorse som åkte iväg o ordnade med sulorna o hämtade Lady färdigskodd efter jobbet - vardagslyx. Nu återstår bara vårbadet   Funderar allvarligt att kosta på henne en rekonda både in o utvändigt. Får kolla upp lite priser, tror det är värt det iaf. Idag kom solen fram o SMHI har lovat värme över oss i påskhelgen, tänk om de har rätt för en gångs skull. Chattade lite med Polen idag o de hade fått in kyla o regn från Sverige, han bad om att få tillbaka solen men jag var stenhård - solen o värmen stannar hos oss, vi nordbor behöver det nu, eller hur?


Idag fick vi på kontoret besök av rederiet, de hade med sig ett jääättestooort påskägg som de la fram i fikarummet, shit pomfrit vilken sockerkick på eftermiddagsfikat... Fick  även ett personligt mindre ägg o en ny världskarta som jag kan sätta upp på kontoret - vardagslyx. Svängde förbi tokgoa I för att lämna av lite partyfransar vi beställt, blev bjuden på nachos o guacamole - mums - vardagslyx. Hennes kattor var som vanligt jättesociala o tjocka Sune kom o kurrade i min famn så jag blev avslappnad o alldeles varm - var bara tvungen att slita mig därifrån o åka hem till hjärtat som undrade om jag rymt. Fan va najs det är när ljuset kommit åter - långa dagar i solen - vardagslyx. Ha en fin kväll alla goa//fridens


     

   



Av luvcatz - 15 april 2014 16:30

Av luvcatz - 15 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Visa en bild på det påskigaste du äger"

 

Jomen, har faktiskt bestämt att inte påskpynta i år, har inde orkat hämta ner kartongen från vinden, tror nog inte jag skulle hitta den i första taget. När barnen var små var det viktigt för mig att traditionsenligt pynta o feja, allt från gardiner till påskris - likaså när jag hade utbytesstudenter - för att de skulle få se hur svenskarna bonar sina hem till påsken. Meeeh, nu äre chill, min påskigaste sak i år är min gula orkidé, vacker eller hur?//luvcatz

 

   

 

Av luvcatz - 15 april 2014 07:30

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards