luvcatz

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

... inte så många rätt idag...

Av luvcatz - 14 april 2014 22:09

jeesus, vilken dag, måndag hela dagen med tisdagströtthet   Hur lyckas man?? Haha, ja jag var inte ensam att gäspa på fm fikat idag, halva ligan såg glåmiga ut. Vårtrött när solen äntligen kommer, vanligare än folk tror. Kollegan o jag bestämde iaf att det är vanlig tisdagströtthet, eftersom det är en fyradagarsvecka så vare tisdag idag - fast eftermiddan blev förvirrad som en måndag - inte orsakat av mig tack o lov men när jag började nysta i att reda ut hur det blivit så tokigt så gav jag upp o tänkte att det finns juh en morrondag.... omg tur man får gå o lägga sig snart.... o vakna upp till en ny tisdag??


Efter jobbet valde jag att åka o sätta mig o titta på världens bästa målis, lilla F släppte inte in en boll o deras lag vann överlägset, det var skönt att sitta där o heja o snacka lite trams med tokgoa väninnan o så var juh söte gudsonen med o pratade om vilka fotbollsskor han snart skulle få för han skulle oxå börja spela. - Lovely.

Kom hem lagom mör, gick en prommis o det började regna - vafaan.... Gick bara en kortis o handlade hem lite fin middag iaf... Talade med min förstfödde idag, hans examensprojekt tar längre tid än han räknat med så jag lär nog inte få hem nån unge tll påsk... eller det hade jag väl inte förväntat mig heller.....har lite andra planer än att fira påsk, går på jouren på självaste skärtorsdagen o det é som det é när det inte blev som det skulle. But I like it, tror jag kommer att få en alldeles underbar påsk, det e ju bara början på veckan än.


Imorron ska min käre far lämna in Lady för att få nya sommarsulor, det är väl ett fint vårtecken, måtte jag inte skrapa rutor i morrn bitti dåh. Pc´n laggar som fan, blir inge långt inlägg idag inte, natti alla fina//fridens


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards