luvcatz

Alla inlägg den 9 april 2014

Av luvcatz - 9 april 2014 21:52

meeeh guuud, det absolut värsta jag varit med om, värre än att föda baran - gastroskopi..... man fick ta på sig en sjukhusskjorta, lägga sig på sida o sätta in ett "tuggskydd" i munnen. Sen stoppar läkaren ner en centimetertjock slang med kamera som man ska svälja ner. Usch, tårarna sprutade o kräkreflexen var hemsk. Jag känner av det i halsen än. Man låg där med tårarna sprutande o fick kolla på en teveskärm hur det såg ut i magsäcken o sen för att komma in i tolvfingertarmen blåste läkaren upp gången med luft. Då kom tvingande jätterapar ur munnen o det var bara helt jävla surrealistiskt att man låg där o kollade på sina inälvor. Hua - det vill jag aldrig göra om. Men jag är en erfarenhet rikare - vill juh inte dö nyfiken   


Gick hem o somnade på soffan, vilken pärs.


Kvällen var desto trevligare, var på inspirationsträff för kulturarrangörer. Claes Jansson var föreläsare, har jobbat länge som konferencier o eventplanerare inom restaurang o nöjesbranchen. Härligt upplägg o nyttigt nätverkande. Bra diskussioner o tips o tricks för styrelesearbete, engagemang o utmaningar. Jag har nu varit på två härliga inspirationsträffar o har en del ideér för vår förening - men nu måste vi hitta tiden o vår väg framåt, har just släppt teaterbiljetter för teaterresan vi anordnar, så jag får samtal o bokningar var kväll, härligt att prata med medlemmar o det är så kul att jobba med kultur - önskar man hade det som sitt arbete. Nåväl, imorron ere jobb igen o jag trivs med det jag gör, logistik - vi kommer juh att få en del utmaningar o förändringar i samgåendet med Rautaruukki - arbete pågår på högre nivå i att hitta synergierna mellan bolagen - sen får vi väl ta del av vad som blir kvar på vardera ort o anpassa oss till det nya. Förändringens vindar är på ingång, bara att gilla läget//fridens


 




Av luvcatz - 9 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Har du skaffat någon ny vänskap tack vare att du bloggar"?

 


Absolut, har en hel drös med bloggvännor som även ni kan kika in hos från min sida   //luvcatz

 

Av luvcatz - 9 april 2014 09:54

Sitter i väntan på gastroskopiundersökning. Har juh hört av flera jag känner hur sjukt jobbigt de é. Meeh det som inte dödar det härdar... Ha en fin dag trots regnet alla goa//fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards