luvcatz

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Utmaning 098

Av luvcatz - 8 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Borde det finnas en åldersgräns för att blogga"?

 

Ha ha absolut inte - alla har rätt att göra sig hörda o sedda oavsett ålder, kön, ras eller hör o häpna - åsikter - så länge de inte är kränkande eller anses som hets mot folkgrupper//luvcatz

 

 
 
Ida

Ida

8 april 2014 17:07

Det finns ju yttrandefrihet i Sverige så på det viset håller jag med dig. Men jag tycker att en del yngre kan vara lite naiva. De publicerar saker som sedan kan skada dem. Mycket näthat och hemska händelser. Ur den synvinkeln tror jag en åldersgräns skulle vara bra. Eller hur? :)

SV: Tack så mycket! Jag ska göra mitt bästa! :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

8 april 2014 18:32

Kloka ord i rampljuset, du har så rätt! ;-)
Kan nog hålla med ovanstående lite, en del väldigt unga bloggare
lägger kanske upp lite för mycket på sig själva. Men det är min åsikt ;-)
Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

8 april 2014 22:59

Jag tycker det är en väldigt komplex fråga. Men jag lutar åt en åldersgräns pga att många unga kan skriva saker de sen får ångra genom näthat osv. Det är verkligen tråkigt men så ser verkligheten ut tyvärr.

http://sengas.bloggplatsen.se

luvcatz

9 april 2014 09:49

Ja, de e en del som råkar riktigt illa ut tyvärr :)

 
Ingen bild

Bea

9 april 2014 23:04

Neej, ingen åldersgräns. Men jag håller med Annie, ovan: En del unga kan lägga upp lite för mkt. De fattar inte konsekvenserna riktigt pga att de är just så unga... =(
Jaa, så... nja, kanske förresten.
Nej, jag vet inte.

Glasklart svar, va?!

Kram på dig

luvcatz

9 april 2014 23:45

Haha du låter övertygad :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards