luvcatz

Alla inlägg den 6 april 2014

Av luvcatz - 6 april 2014 21:28

Yess, hjärtats rotaryvän Peter med fru Roslyne kommer till Sverige i sommar. Min första semestervecka börjar när de kommer - kunde juh inte kommit lämpligare, meeeh så roligt   Vad ska vi hitta på? Tänk att de prioriterar in oss för deras snabbvisit i Svedala. De börjar sin vistelse i Scandinavien, först Amsterdam, U.K, Irland o Island, sen Sverige, därefter USA o avslutar på Hawaii. Därifrån tar de båt till Nya Zeeland - tre månaders semestertripp för dem, omg vad härligt. Har börjat planera för skärgårdsvistelse o restaurang rökeriet, de ska få träffa mina underbara tokgoa tjejor med familjer o den svenska vackra sommarkvällen. Deras son Greg spelar i bandet Syndicate, jag bjussar på en låt//fridens




Av luvcatz - 6 april 2014 19:32

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"5 våriga plagg du tycker är snygga"

 

Ett vårtecken är jeansjackan o sneakers efter en lång trött vinter med tunga skor o tjocka jackor. Plockar fram mina favoriter här, mina nyinköpta converse på bilden. Hmmm...  skulle vilja investera i en skinnjacka, som komplement till min favvojeansjacka, solglajjorna är juh såå härligt att äntligen få plocka fram. Jag lånar lite bilder från Nelly.com de har juh allt som en kvinna vill ha, märkeskläder eller helt ordinärt till överkomliga priser o fri frakt//luvcatz

 

     

                    

Av luvcatz - 6 april 2014 19:00

... jeesus vad jag kämpat... var tvungen att kontakta till min förstföddes skarpa vän som kan det här med mjukvaror o program...så nu é jag igång igen med blogg o facebook. Måste uppdatera teaterföreningens sida för jag o vår kassör var på #Riksteatern i #Hallunda#teaterdagarna igår o sen har vi juh köpt biljetter till musikalen #Evita för teaterföreningens räkning o tänker ordna med bussresa, måste lägga ut massor på sociala medier :) Det är det bästa sättet att nå ut till våra medlemmar o allmänheten. Har dock gjort snigelutskick om teaterresa med supé o några biljetter har redan gått åt o de é först till kvarn som gäller....


     

Så det é skönt att vara hemma igen med en pc som funkar igen   

Tack T - du é en klippa, äre nån som behöver support eller datafix kan ni enkelt kontakta Tomas datorservice här

Nu äntligen tillbaka i cybervärlden - ha en fin kväll alla fina//fridens


Kolla in grabbarna i 2Cellos är de inte sköna?



Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards