luvcatz

Alla inlägg den 2 april 2014

Av luvcatz - 2 april 2014 20:42

Checkade in en för mig ny sida Love of brands - handväskor för kvinnor o män. Gillar det jag ser, är juh ständigt på jakt efter en passande väska. 

Den får inte vara för stor, inte för liten.... På jobbet måste man ha en som man får plats me matlådan, till gymmet en för blöt handduk o träningsskor o fritiden. Jag har en för beachen - en för varje outfit, eller hur?


Ladies - det är de små detaljerna som gör skillnad. Även män har behov av bagar till sina datorer, gymkläder eller matlådor   


Ok kanske inte för varje outfit men ändå en liten för festligare tillfällen, en lite större för shopping o en rejäl för vardagsresor. Det är ändå rätt mycket viktiga prylar en kvinna har i handväskan//luvcatz


         

Av luvcatz - 2 april 2014 18:51

Av luvcatz - 2 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Brukar du vårstäda"?

 

Nä, eller Jo, jag har ingen organiserad dag eller tid när jag måste göra det, men när solen äntligen lyser in o man ser grådassiga fönsterrutor o dammiga hyllor då får man lust att fräscha till det rejält o byta till ljusare gardiner o bli kvitt vinterdammet. Man vill ju städa o tvätta undan vinterjackor, plocka bort vinterskor o göra fint för att trivas i sitt bo. Även om man e ute mycket så vaknar ju svennarna o blir sociala igen o en vinkväll på balkongen eller en grillafton i goda vänners lag vill man ha tid till -  då äre gött att ha gjort en rejäl städning så man kan slappna av o njuta av vårens skönhet//luvcatz

 

Av luvcatz - 2 april 2014 06:11

Nu ere vår, fåglarna hojtar o värmen é på G. Ge oss blekansikten mer soool....

Hahaha, vilken jävla reklam - de är juh underbara//luvcatz




Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards