luvcatz

Alla inlägg den 1 april 2014

Av luvcatz - 1 april 2014 21:12

....började bra med hagel som såg ut som pärlsocker på backen o bilen i morse, skrapade rutor o tog mig till jobb. Legolas mamma hade försovit sig o kom ut med hunden när jag stod i hissen kvart över sju.Lite trevligt morrontugg o hälsa på urgullig vovve.

Första April -det var inge skämt, har inte lyckats gå på någe bra skämt idag.... Min kollega gjorde en anka på fejjan som jag tycker var underfundig - tror det blev ett bra aprilskämt....  

hagel - skrapa rutor, försovningar... Mmmm - oh, oh oooh sommartiiid - som Uggla sjunger, Najs eller inte....  


Innan lunch fick jag förfrågan att hänga med på möte med rederiet som var hos oss idag för kvalitets/uppföljningsmöte - jag ska juh börja lära mig att boka containertransporter nu så jag sa ja. Bra möte på eftermiddan o sen fick jag bråttom, smet från mötet för att jag hade lovat skjutsa mina päron till bussen, de ska ut o resa. For därefter iväg fort som fan till uppföljningsmöte med hjärtat o hennes lots på skolan.... Ja, det kostar att ligga på topp.... Sen började kvällen med arbetsmiddag med goa kollegor o rederiet på trevlig restaurang, avslutar kvällen med blogg o att plugga lite inför sista provet för att hjärtat ska få slutbetyg i idrott... så ovanligt trevlig avslutning på en trevlig tisdag ska inte klaga, har juh haft tråkigare jobbmiddagar, pluggkvällar o tisdagar//fridens


     

Av luvcatz - 1 april 2014 16:25

Ser alltid lika trevligt ut när man kommer till möte på hjärtats skola// fridens

Av luvcatz - 1 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Planterar du något på våren"?

 


Det gör jag gärna, har en ganska liten balkong så jag börjar våren med penséer eller påskliljor, gärna en o annan tomatplanta - sen ere fullt//luvcatz

 

   

 

Av luvcatz - 1 april 2014 07:30

Var o fördrev tiden igår mellan tiden hos frissan o optikern. Nya glajjor på G, företaget bjuder juh på dem o min syn förändras ta mig fan hela tiden - ser juh inte att läsa typ det finstilta längre utan att sitta o söka efter rätt avstånd. Hmmmm... allt o inget som händer efter fyrtio. Men inget ont som inte har något gott med sig, hittade denna söta hålstickade tröja och till det valde jag ett linne i korall. Älskart - matchar det mina naglar tro//fridens


     



Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards