luvcatz

Alla inlägg under mars 2014

Av luvcatz - 27 mars 2014 19:20

I´m a mother I´m a sister I´m a bitch I´m a mistress

I´m a friend, I´m strong, I`m weak, I`m big, I`m little

I´m too much, I´m too little, I´m tired, I´m bitter, I´m happy, I`m sad

I`m complicated - allergic to tragedies - but yet simple - leave it be//luvcatz


Av luvcatz - 27 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här

 

"Om du inte fick reda på nyheter om vad som hänt i Sverige på en vecka, skulle du tycka det var jobbigt"?

 

Haha, nä jag skulle tycka det var underbart, man blir ju inte förvånad av nånting som sker i Sverige längre så det skulle vara skönt att slippa ett tag//luvcatz


Av luvcatz - 27 mars 2014 10:07

Tur man har en rosa diskborste och en rosa pimpad nagelfil på arbetsbordet, hur skulle jag annars klara dagen//fridens

Av luvcatz - 26 mars 2014 19:45

Har alltid önskat åka till Brazil. Fan vad jag längtar bort//luvcatz


Av luvcatz - 26 mars 2014 18:55

... nästan hela kvällen, har gått en kort pw med fina vännor o nu landat hemma vid teven, det är bara kisse som orkar röra sig//fridens


Av luvcatz - 26 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Vad för slags nyheter tycker du är mest ointressant"?

 

Mest ointressant är allt skvaller om kungahuset o kändisar som super, byter partners eller är på semester - orkaaaa//luvcatz

 

Av luvcatz - 25 mars 2014 21:00

Hmmmm sluta - quit - lopeta! Jag kör stenhårt med e-ciggen - hemma! Borde kanske använda den på jobbet, men den vanan har inte gått ur än - jag behöver gå ut ur byggnaden med jämna mellanrum för att rensa skallen. Jag har gjort det till min vardagslyx att gå ut o ta en nypa luft. Fast ikväll när regnet häller ner äre så gött att sitta i soffan o röka. Till o mé kisse é nyfiken på min nye puff. Asken kan jag juh lätt ta mé till arbetet, ni vet, checka fickan så ciggen é där o sen stressa iväg. Vanor - ovanor.

Vanans makt är stor, jag har läst någonstans att det tar 21 dagar att bryta en (o)vana - har ni govänner något ni vill förändra eller sluta med? Ge mig tips o inspiration - 2014 är året då jag ska sluta röka, har juh så mycket roligare saker att lägga pengar på. En dag i taget - Carpe Diem//luvcatz

Schnyggt fodral o känns som bra substitut, tjärfri o ingen skadlig rök (endast vätska  som förångas - innehåller aromämnen) för mina nära o kära. E-ciggen kom till i kina år 2003 - börjades säljas 2004


Innokin AIO är en praktisk enhet med snyggt och stilrent utseende. Denna AIO är mindre och smalare än ett vanligt ciggpaket och kommer alltid se till att ditt batteri är laddat och redo att användas.

Pris:  231Kr


           

"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting"
Källa: Nalle Puh - A.A Milne

Av luvcatz - 25 mars 2014 19:31

... ska spelas 80 -tals music när tjejorna o jag träffas. Fan vad vi sjunger o garvar när vi kollar in alla härliga videos från härliga åttiotalet.

På lördag är det dags för reunion mé tjejorna för inövning av moves o god kladdkaka är beställd.... Har redan börjat få "tant-abstinens" som vi kallar det när det går för långt mellan träffarna....


Hjärtat tycker ibland synd om oss för att vi var unga då - haha, med tanke på axelvaddar o pudelfrillor, men samtidigt är hon road o märker att många låtar idag är covers av goda gamla hits - luv it//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards