luvcatz

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av luvcatz - 24 mars 2014 21:43

Surfade in på Nellys sida igen i jakten på studentklänning samt något till studentens mor. Hundra klänningar för hundra kronor - wow - cause I´m worth it!


Erbjudandet gäller tom onsdag 26 mars//luvcatz


       

Av luvcatz - 24 mars 2014 20:42

.. var ikväll o vi i styrelsen var med i utlottning av ett deltagarpris - jag vann denna ursöta lilla kärlekspippi i trä//luvcatz


         

Av luvcatz - 24 mars 2014 10:15

Den trettonde veckans utmaning handlar om nyheter....

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner"?


Ja, vad ska man tro? Om man har sociala medier som fejjan, insta o twitter så hör o ser man mycket om folk o uppdateras med allt möjligt. Jag tror jag brukar få reda på saker vare sig jag är intresserad eller inte. Vännor har förtroende för mig o eftersom jag är en god lyssnare så vill de gärna anförtro saker o berätta sånt som har hänt i byn eller kretsen - eller ringa mig o fråga om jag hört eller vet vad som hänt. Jag har en bred bekantskapskrets o hänger me i vad som händer.

Mina vännor vet att jag inte gillar skvaller så de e ingen ide att ringa för att bli uppdaterad i tramsigheter   //luvcatz

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards